خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ق.ظ

تساوی یونایتد و هال سیتی در روز سقوط هال

دیدار تیم های هال سیتی و منچستریونایتد، لحظاتی پیش با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا هال سیتی به دسته پایین تر سقوط کند.


به گزارش "ورزش سه"، دیدار هال سیتی و منچستریونایتد در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، برای هال حساسیت مضاعفی داشت. این تیم برای رهایی از سقوط به دسته پایین تر نیاز به پیروزی مقابل منچستریونایتد داشت و باید امیدوار می بود تا نیوکاسل در زمین خود بر وستهام پیروز نشود. یونایتد هم که از کسب سهمیه لیگ قهرمانان مطمئن بود، با خیال آسوده مقابل شاگردان استیو بروس قرار گرفته بود. جالب اینکه هال در هر 10 بازی گذشته خود مقابل یونایتد متحمل شکست شده بود.

بازی از سوی بازیکنان هال، پرشور و هیجان آغاز شد و میل به پیروزی در میان آنها کاملا مشهود بود. پس از خلق چند خطر تقریبا جدی، هال در دقیقه 18 توسط مک شین به گل رسید اما این گل به علت آفساید مردود اعلام شد. روی این صحنه، اشتباه والدس در دفع توپ آشکار بود.

دو دقیقه بعد، والدس به شکلی خیره کننده ضربه سر المحمدی را روی خط بیرون کشید و به کرنر فرستاد تا میزبان همچنان در حسرت گل بماند. ضربه کرنر ارسال شده، در ریباند به "ان دویه" رسید و شوت محکم این بازیکن از بیرون محوطه جریمه وارد دروازه یونایتد شد اما بازهم به دلیل آفساید، این گل مردود اعلام شد تا آه از نهاد هواداران هال سیتی بلند شود.

در ادامه، بازی به تعادل کشیده شد و حتی یونایتد به تدریج تیم برتر میدان شد. این تیم در دقیقه 44 توسط هررا می توانست به گل دست یابد اما ضربه این بازیکن دقیق نبود تا بازی در پایان نیمه اول، با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم را نیز هال سیتی همچون نیمه اول بهتر آغاز کرد و یونایتد تحت تاثیر فشار بازیکنان میزبان، بیشتر این نیمه را مشغول دفاع بود. خبر گلزنی نیوکاسلی ها در بازی مقابل وستهام در اواسط نیمه دوم، سبب شد تا هواداران هال سیتی از بقای تیمشان در لیگ برتر تا حد زیادی ناامید شوند.

ویکتور والدس هم سد محمکی بود در راه گلزنی مهاجمان هال سیتی. این دروازه بان سابق بارسلونا، دو موقعیت مسلم گلزنی را از بازیکنان هال گرفت تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود. از دیگر حوادث قابل ذکر این نیمه، اخراج فلینی در اواخر بازی بود. تکل خشن این بازیکن بلژیکی روی مک شین، باعث شد تا داور بازی از کارت قرمز خود استفاده کند.

تلاش های هال سیتی در ادامه بازی نیز نتیجه ای نداشت تا نیوکاسل با برتری 2-0 بر وستهام، در لیگ برتر بماند و هال به دسته اول سقوط کند. یونایتد نیز فصل را در رده چهارم به اتمام رساند.
  • محمد حسینی

فوتبال

منچستر یونایتد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی