خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

آرسنال-استون ویلا

دو تیم آرسنال و استون ویلا، امروز در ورزشگاه ومبلی شهر لندن در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم در هفته های رو به پایان لیگ برتر دچار افت شده اند و حالا آخرین دیدار فصلشان را برگزار خواهند کرد.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر که فصل گذشته نیز موفق به کسب قهرمانی در این جام شده بودند، به دنبال دفاع از عنوان خود هستند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و نسبت به نیم فصل دوم که بسیار طوفانی ظاهر شدند، دچار افت شده اند. با این حال، پس از عدم موفقیت در دیگر جام‌ها، آرسنال انگیزه ی بالایی برای کسب دومین جام حذفی پیاپی خود دارد. دنی ولبک، متیو دبوشی و میکل آرتتا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.



استون ویلا

شاگردان تیم شروود انگیزه‌های فراوانی در آخرین دیدار فصلشان دارند. 58 سال از آخرین قهرمانی ویلا در جام حذفی انگلیس می‌گذرد و مسلما هواداران و بازیکنان، با تمام وجود در این بازی ظاهر خواهند شد. در 5 بازی اخیر، استون ویلا 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد. همچنین آمار آنها مقابل آرسنال نیز بسیار ضعیف است و در 5 بازی اخیر بین دو تیم، 4 پیروزی به نفع آرسنال و 1 پیروزی به نفع ویلا رقم خورده است.برای شروود نیز یورس اوکوره و لیبور کوزاک به دلیل مصدومیت، احتمالا قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود ولی شی گیون و ریچاردسون، شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند و می‌توانند به میدان بروند.



  • محمد حسینی

آرسنال

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی