خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ق.ظ

بارسلونا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

بارسلونا اگر فردا بتواند قهرمان اروپا شود، برای دومین بار در تاریخ خود موفق به کسب سه گانه خواهد شد. هیچ تیمی در دنیا موفق به کسب دو سه گانه نشده است.


به گزارش "ورزش سه" از ساعت 23.15 در ورزشگاه المپیک شهر برلین، بارسلونا و یوونتوس فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. دیداری که بسیاری از همین حالا بارسا را برنده آن می دانند. در تاریخ فوتبال، تنها 7 تیم موفق به کسب سه گانه شده اند. یعنی لیگ داخلی،جام حذفی و لیگ قهرمانان را در یک فصل توامان به دست آورده اند.
سلتیک در سال 1967، آژاکس در سال 1972، آیندهوون در سال 1988، یونایتد در سال 1999، بارسلونا در سال 2009، اینتر در سال 2010 و بایرن در سال 2013.

بارسا در فصل جاری لالیگا و کوپا دل ری را تا بدینجا فتح کرده و اگر لیگ قهرمانان را نیز به دست بیاورد، سه گانه فصل خود را تکمیل کرده و به اولین تیمی تبدیل می شود که دو بار موفق به انجام این مهم شده است. یک رکورد تاریخی برای کاتالان ها. فردا همچنین یوونتوس هم می تواند اولین سه گانه تاریخ خود را کسب کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی