خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........

باشگاه بارسلونا می تواند مطمئن باشد که یوونتوسی ها حداقل تا 18 جولای برای انتقال پوگبا با باشگاه دیگری وارد مذاکره نخواهند شد.



به گزارش "ورزش سه"، انتقال پوگبا تا 18جولای به نفع بارسلونا بلوکه خواهد شد. این قول مثبتی است که به په ماروتا، مدیر داخلی یوونتوس به آریدو برائیدا و آلبرت سولر، دو عضو ارشد مدیریت ورزشی بارسلونا داده است.

برائیدا و سولر، دوشنبه گذشته در میلان با ماروتا دیدار کردند و در مورد انتقال پوگبا به مذاکره پرداختند. برائیدا که خود یک ایتالیایی است، رابطه بسیار صمیبمانه ای با ماروتا دارد و این برگ برنده بارسا در مقایسه با تیم های سیتی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید است.هر سه تیم یاد شده، علاقمند به جذب پوگبا هستند اما بارسلونا در این زمینه دست بالا را دارد.





طبق اطلاعی که موندودپورتیوو حاصل کرده است، روز چهارشنبه قرار است اولین تقاضای رسمی باشگاه بارسلونا برای جذب پوگبا که البته تقاضایی فرمالیته است به مدیریت باشگاه یوونتوس برسد.مذاکرات نهایی نیز پس از 18 جولای صورت خواهند گرفت.
طی مذاکرات دو هفته اخیر، بارسلونا سرانجام توانست مدیریت یوونتوس را متقاعد کند تا زمان برگزاری انتخابات باشگاه بارسلونا که 18 جولای خواهد بود، برای انتقال پوگبا صبر کرده و با هیچ باشگاهی وارد مذاکره رسمی نشوند.

ستاره 22 ساله یوونتوس خود علاقمند است تا به بارسلونا بپیوندد و تصمیم خود را به اطلاع مدیران یووه و مدیر برنامه هایش نیز رسانده است. هدف او ادامه حضور در یووه برای یک فصل دیگر و سپس انتقال به بارسا در تابستان 2016 است. بارسا به این دلیل که تا 1 ژانویه 2016 حق خرید بازیکن بصورت رسمی ندارد و پوگبا نیز سال آینده تورنمنت حساس یورو 2016 را پیش رو دارد، با این خواسته مخالفتی نکرده است.

طبق گزارشات یکی دو روز اخیر، باشگاه منچسترسیتی مذاکرات اولیه برای انتقال پوگبا را با مینو رایولا، ایجنت این بازیکن شروع کرده اما این مذاکرات در همین سطح باقی مانده و به سطح مذاکره بین مدیران نرسیده است. با تعهد ایجاد شده بین بارسلونا و یوونتوس، مذاکرات سیتی و یوونتوس تا 18 جولای وارد سطح بالاتری نخواهد شد.

 هر دو گزینه اصلی ریاست باشگاه بارسلونا یعنی بارتومئو و لاپورتا، دیدگاه کاملا مثبتی به جذب پوگبا دارند. بارتومئو تا زمانی که ریاست باشگاه را بر عهده داشت، تلاش های وسیعی برای متقاعد کردن پوگبا به خرج داد و لاپورتا نیز در مصاحبه های اخیر خود از تمایل آشکارش برای جذب پوگبا صحبت کرده است. او اریک ابیدال را به عنوان مدیر ورزشی موردنظر خود برای بارسا برگزیده است؛ ستاره فرانسوی سابق بارسا که رابطه خوبی با پوگبا دارد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا نیز روی این انتقال مصر است و حالا او می تواند با خیال راحت تا روز انتخابات و تعیین رئیس آینده باشگاه صبر کرده و مطمئن باشد که پوگبا از چنگ بارسلونا خارج نخواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی