خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

آزمون دوشنبه با روستوف تمدید می کند

سردار آزمون در مسکو بسر می برد. او منتظر توافق مدیران دو باشگاه روستوف و روبین کازان است تا رسما به روستوف ملحق شود.


به گزارش " ورزش سه " سردار آزمون که یک نیم فصل موفق را در روستوف سپری کرد علاقمند است تا همچنان زیر نظر قربان بردی اف به فوتبال خود ادامه دهد. قربان بردی اف، مربی ترکمنی است که سردار را برای حضور در فوتبال اروپا کشف کرد، او را در 18 سالگی در یورو لیگ بازی داد و زمینه ساز حضورش در روستوف شد. بردی اف که یک نیم فصل سرمربی روستوف بود موفق شد این تیم را در لیگ روسیه حفظ کند. مدیران این باشگاه هم با بردی اف توافق کردند تا او یک فصل دیگر سرمربی این تیم باشد.

اولین بازیکنی که قربان بردی اف برای حضور در روستوف مد نظر قرار داده سردار آزمون است. از قرارداد آزمون با روبین کازان، یک و نیم فصل باقی مانده. مدیران این باشگاه نیز تاکید کرده اند که به سردار نیاز دارند و او باید هر چه زودتر به تمرینات شان اضافه شود. روستوف اما می کوشد تا رضایتنامه آزمون را از روبین کازان دریافت کند. قربان بردی اف که هواخواهان بسیاری در روبین کازان دارد از طریق مسئولان رده بالای تاتارستان قصد دارد تا مشکل آزمون را حل کند و او را به روستوف منتقل کند.

سردار آزمون چند روزی است که در مسکو بسر می برد. او منتظر نتیجه مذاکرات بردی اف و مدیران روستوف با روبین کازان است. گفته می شود تا دوشنبه مبلغی بابت رضایتنامه آزمون به حساب روبین کازان واریز می شود تا سردار بدون مشکل به تمرینات روستوف در صربستان اضافه شود. اگر این اتفاق رخ بدهد، آزمون یک فصل دیگر شاگرد بردی اف خواهد بود.
  • محمد حسینی

سردار آزمون

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی