خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ق.ظ

رحمانی؛ از امروزدر جمع سرخپوشان

در حالی که خیلی ها منتظر بودند ببینند تکلیف بختیار رحمانی چه می شود، امروز معلوم شد که او سرباز است و باید از شروع لیگ پانزدهم برای تراکتورسازی به میدان برود.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یک سال پیش کد سربازی رحمانی به تبریز خورده بود، این بازیکن پیگیر کارهایش و پشت سر گذاشتن مصدومیتش بود تا اینکه بالاخره بعد از 7ماه دوری از فوتبال در نهایت این بازیکن امروز راهی تبریز می شود تا فردا جلسه ای را با مسوولان تراکتورسازی داشته باشد.

به تمرینات تراکتور اضافه خواهم شد
بعد از این چند ماه و مدتی که دنبال کارهایم بودم و با هماهنگی با آقای عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی که از لطف او واقعا ممنونم اجازه داد که به پای آسیب دیده ام که الان خوب شده است، برسم و در تهران کارهای پزشکی ام را انجام بدهم و باید دو، سه ساعت دیگر به تبریز بروم و کارهایم را انجام بدهم. فردا هم با آقای عباسی جلسه دارم و پس از آن می توانم در تمرینات تراکتورسازی شرکت کنم.

مسوولین گفتند سربازی، گفتم چشم
در رابطه با سربازی ام حرف خاصی برای زدن ندارم فقط این را بگویم که مسوولان به من گفتند تو سرباز هستی و من هم با گفتن چشم به آنها گفتم راهی تبریز می شوم و هر چیزی که قسمت باشد همان را انجام می دهم.

قرارداد من با فولادی ها سفید امضا شده بود
با همه ناراحتی هایی که در این مدت داشتم در خوزستان خیلی چیزها را به دست آوردم و برایم سخت بود که بخواهم شهر اهواز را ترک کنم وقتی می خواستم برگه خروج از استان را بگیرم رئیس هیات فوتبال خوزستان آن برگه را امضا نمی کرد و خیلی ناراحت بود. اطرافیانم همه ناراحت بودند اما چیزی که هست این است که این وسط به قراردادی که با فولادی ها بسته بودم افتخار می کنم چون خود آقایان دهکردی و رضاییان می دانند که قراردادم با فولاد به چه شکلی بوده. آمار بازی کردنم از همه آنهایی که به فولاد آمدند بیشتر بود و همه راضی بودند، همیشه هم با جان و دل برای مردم خوزستان و فولاد کار کردم. به همین خاطر در آنجا همه دوستم داشتند. هیچگاه بحث مالی برایم مهم نبود حتی وقتی آقای شهبازی در سازمان لیگ قراردادم را نگاه کرد، گفت چرا قرارداد تو سفید امضا شده است؟ من هم گفتم بین من و مدیرعاملان فولاد هیچگاه برسر این قضیه مشکلی نبوده اما رئیس هیات فوتبال از قرارداد سفید من تعجب کرد.

با تمام سختی ها خوزستان برای من خوب بود
شاید یک روز دوباره به خوزستان برگردم خیلی چیزها را در آنجا به دست آوردم، خیلی چیزها را قلبا ساختم با همه سختی هایی که خوزستان داشت، برای من خوب بود.

از استقلالی ها ممنونم ولی سرباز تراکتور هستم
جا دارد از خیلی ها اینجا تشکر کنم؛ یکی از آنها باشگاه استقلال است که در این مدت منتظرم ماندند تا ببینند مشکل سربازی من چه می شود. البته باشگاه های دیگری هم بودند اما من سرباز تراکتور بودم و الان هم با جان و دل برای این تیم بازی می کنم تا ان ‌شاءالله که مثمرثمر باشم. به شخصه شهر تبریز را دوست دارم. مردمانش به من لطف دارند. ان‌شاءالله که بتوانم جواب محبت هواداران تراکتور را بدهم که همین طور هم خواهد بود. باز هم از مسوولان استقلال که پیگیرم بودند و منتظرم مانند تشکر می کنم اما من سرباز تراکتور هستم.

در تبریز احساس غریبی نمی کنم
من در تبریز علاوه بر بحث فوتبالی دوستان و رفیقان خیلی خوبی دارم مثل شجاع خلیل زاده و علی حمودی، سروش رفیعی و احمد عبداله زاده در فولاد هم تیمی های من بودند و از این بابت خیالم راحت است چون احساس غریبی نمی کنم. با مربی تراکتورسازی یعنی تونی قبلا جلساتی داشتیم و صحبت کرده ایم و او از حضور من استقبال کرده. تونی آدم خیلی خوبی است دوست دارم که زیرنظرش کار کنم. امیدوارم که کمک حال هم باشیم.

شاید روزی برای اسکوچیچ بازی کنم
متاسفانه از موقعی که آقای اسکوچیچ به اهواز آمد به غیر از انجام دو بازی دوستانه نتوانستم بازی دیگری برای او بکنم. اسکوچیچ از من در ذهنش یک مرد خیلی بزرگ ساخته بود و برای همین مدام حمایتم می کرد. از دراگان و تمام کسانی که زحمتم را کشیده اند ممنونم. شاید یک روزی و یک جای دیگر بتوانم برای اسکوچیچ بازی کنم.

جعل نکردم و این را در آینده نشان خواهم داد
همین جا تشکر می کنم از سردار ریحانی فرمانده کل سپاه نبی اکرم (ص) در کرمانشاه. ایشان خیلی کمکم کرد در این مدت حقانیت را ثابت کنم که من جعل نکردم و واقعا این مساله را تایید کردند و در آینده این را هم نشان خواهم داد. از مسوولینی که به من کمک کردند تشکر می کنم گرچه به من گفتند سربازی و من هم گفتم با جان و دل خدمت می کنم.

هر بازیکنی دوست دارد شاگرد منصوریان باشد
قبل از اینکه از علی منصوریان تشکر کنم باید به او تبریک بگویم زیرا مربی خیلی بزرگی است و خیلی چیزها به دست آورده. چند بار هم با یکدیگر صحبت کردیم و از من خواست که به نفت بروم که جا دارد از او تشکر کنم. هر بازیکنی دوست دارد شاگرد علی منصوریان باشد چون رفتارهای او با شاگردانش واقعا قابل تحسین است. انشاالله که همیشه پایدار باشد.

دوباره روزی به خانه خود برمی گردم
از تمام فولادی هایی که پیگیر کارهایم بودند، ممنونم فولاد خانه خودم است و اینکه دوست دارم روزی دوباره به خانه خودم برگردم. از تمام هوادارانی که در این سال ها در گرما و سرما از ما حمایت کردند، ممنونم بخصوص در دو، سه سال اخیر که 50، 60 هزار هوادار به ورزشگاه غدیر می آمدند و دیدن آن صحنه ها رویایی بود. ا‌ن‌شاءالله که همیشه همه شان سلامت باشند.

برای تراکتور شرط مالی نگذاشته ام
در بعضی از رسانه ها مطالبی از قول من زده شده بود، مبنی بر اینکه بختیار از تراکتوری ها تقاضای پول کرده است. همه آنها الکی است به این دلیل که دو، سه هفته است من سکوت کردم و اصلا مصاحبه ای در کار نبود که بخواهد راجع به پول باشد یا نباشد و اصلا بحث مالی در میان نیست. از این مطالبی که گفته شده، روح من نیز خبردار نیست. به امید خدا فردا با آقای عباسی جلسه دارم و این را مطمئن باشید که در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارم.
  • محمد حسینی

تراکتور سازی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی