خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

شکست سنگین چلسی مقابل نیویورک ردبولز

جلسی بامداد امروز به مصاف نیویورک ردبولز رفت که در پایان 90 دقیقه، 4-2 مغلوب این تیم شد.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در نیمه ی اول، شاگردان مورینیو با پیروزی به رختکن رفتند، در نهایت شکست سنگین 4-2 را مقابل حریف خود تجربه کردند. با تعویض کورتوا و به میدان آمدن بگوویچ، چلسی در عرض 7 دقیقه 3 گل دریافت کرد تا بگوویچ، شب کابوس واری را در اولین حضورش برای چلسی داشته باشد.

لویک رمی در دقیقه 26 موفق شد چلسی را پیش بیندازد. شاگردان مورینیو سعی داشتند تا آخر نیمه ی اول، فشار را حفظ کنند ولی موفق نبودند. در نهایت، بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. شروع نیمه دوم نیز با یک حمله ی خوب از چلسی همراه بود که دیگو کاستا آن را از دست داد با اشتباه بگوویچ در دقیقه 52، موتور گلزنی نیویورک ردبولز روشن شد و در ابتدا، کاستیانوس موفق شد دروازه چلسی را باز کند و سپس در عرض 7 دقیقه، نیویورکی ها موفق شدند 3 گل وارد دروازه بگوویچ کنند. در دقیقه 70، آدامز و د در دقایق 73 و 77، دیویس، موفق شدند در وازه چلسی را باز کنند. در این میان، ادان هازارد در دقیقه 75 یکی از گل‌ها را جبران کرد ولی حتی این گل هم کافی نبود تا چلسی بتواند به بازی برگردد.

در نهایت بازی با نتیجه 4-2 به پایان رسید تا چلسی، بازی‌های پیش فصل خود را با شکست شروع کند.

  • محمد حسینی

فوتبال

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی