خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ

رویای نیمار برای توپ طلای 2015

نیمار، ستاره بارسا، تایید کرد که از قرار گرفتن در فهرست سه نامزد نهایی توپ طلا هم راضی خواهد ‏بود.‏


به گزارش "ورزش سه"، این ستاره برزیلی نقش زیادی در قهرمانی سه گانه بارسا داشت و یکی از ‏مدعیان کسب توپ طلای 2015 است اما او معتقد است لیونل مسی و کریس رونالدو همچنان از بیشترین ‏شانس برای رسیدن به این جایزه برخوردارند.‏
او به خبرنگاران گفت:" قرار گرفتن در جمع سه نامزد نهایی یک دستاورد بزرگ برای من خواهد بود. ‏این یک رویاست که در کنار مسی و رونالدو قرار بگیرم. این یک افتخار بزرگ است."‏
نیمار همچنین تایید کرد که مسی تاثیر زیادی در جا افتادنش در نوکمپ داشت:" می گفتند که ما با هم ‏مشکل پیدا می کنیم و او به من پاس نخواهد داد. اما او به شکل فوق العاده ای از من استقبال کرد و تا ‏همین جا هم بیش از هر بازیکنی به من پاس گل داده است. برای من، لئو یک دوست و یک الگوست."‏
ماجرای انتقال نیمار همچنان موضوع بحث های زیادی است اما او تاکید کرد که این مسئله تاثیری روی ‏کار او ندارد:" پدرم بارها در این مورد صحبت کرده اما به نظر می رسد بعضی ها درک نمی کنند و می ‏خواهند این موضوع را ادامه بدهند. ‏
این موضوع تاثیری روی کار من در زمین ندارد. امیدوارم هرچه زودتر دست از سر پدرم هم برداشته ‏شود."‏

  • محمد حسینی

بارسلونا

فوتبال

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی