خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ق.ظ

راه آهن - سایپا

دو تیم راه آهن و سایپا، بعد از تساوی هفته اول در لیگ پانزدهم، در دومین بازی این هفته رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم راه آهن و سایپا بعد از دو پیروزی فصل قبل لوکوموتیورانان، این هفته در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

1. راه آهنی ها هفته اول بازی های لیگ پانزدهم را در اهواز و در مقابل فولاد قرار گرفتند و در حالی که بازی را دو بر صفر جلو بودند، با دو گلی که در ده دقیقه پایانی پذیرفتند بازی را با تساوی دو بر دو به پایان رساندند.

2. تیم سایپا بازی هفته اول خود را بعد از سال ها در تهران و در ورزشگاه شهید دستگری برگزار کرد و در مقابل گسترش فولادی ها به تساوی بدون گل دست یافتند.

3. هر دو بازی فصل گذشته این دو تیم با نتیجه مشابه دو بر یک به سود راه آهنی ها به پایان رسید. بازی رفت این دو تیم در روز نهم آبان بازی رفت خود را در کرج و بازی برگشت خود را در روز یازدهم اردیبهشت ماه در شهر قدس برگزار کردند.

4. کادر فنی دو تیم نسبت فصل گذشته تغییری نکرده اند، فرهاد کاظمی که در بازی های آخر راه آهنی ها به سرمربیگری این تیم رسیده بود و توانست آنها را در لیگ برتر نگه دارد برای لیگ پانزدهم نیز در همین تیم ماند و مجید جلالی نیز پس از کش و قوس های فراوان در نهایت سرمربی سایپایی ها باقی ماند.

5. دو تیم برای این بازی محروم ندارند، سایپایی ها البته بازیکن مصدومی نیز برای این بازی ندارند اما از تیم راه آهن سیدحسین کریمی مصدوم است و به این بازی نخواهد رسید.

6. کاظم برجلو و امین منوچهری دو بازیکن سابق سایپایی ها، امسال برای تیم راه آهن به میدان خواهند رفت.

7. در فصل نقل و انتقالات از جمع راه آهنی ها 4 بازیکن جدا شدند و 6 بازیکن نیز اضافه شدند.

8. سایپایی ها نیز در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند آنها 4 خروجی از تیم خود و 5 ورودی به تیم داشتند.

9. ترکیب احتمالی راه آهنی ها در بازی دوم شان ایگور منزیچ ، ابراهیم کریمی ، محسن ایران نژاد، مهدی جعفر پور ، میلاد محمدی ، سیامک کوهنورد ، بهادر عبدی ، احمد مهدی زاده ، کاظم برجلو ، مهرداد محمدی، سیدامین منوچهری  خواهد بود.

10. ترکیب احتمالی سایپایی ها در بازی دوم شان نیز با ترکیب حامد فلاح زاده، وحید اسماعیل بیگی، سجاد مشکل پور، مجید ایوبی، مسعود ابراهیم زاده، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، مهدی ترابی ،غلامرضا رضایی و رضا نوروزی خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی