خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ق.ظ

نفت – صبا

نفتی ها در دومین بازی خود در لیگ پانزدهم در ورزشگاه تختی تهران میزبان صبا قم خواهند بود.


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم نفت و صبا در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم بازی های اول خود را با تساوی بدون گل به پایان بردند.

1. نفتی ها که در هفته اول رقابت های لیگ برتر در تبریز میهمان تراکتورسازی بودند، نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند. نکته جالب اولین بازی نفتی ها در لیگ پانزدهم این بود باز هم در تبریز و با آخرین حریف لیگ چهاردهم خود دیدار کردند.

2. تیم صبا نیز در اولین بازی خود در قم به دیدار تیم استقلال اهواز رفتند و آنها نیز بازی ابتدایی خود را در لیگ پانزدهم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساندند.

3. هر دو بازی فصل گذشته این دو تیم با به سود نفتی ها به پایان رسید. بازی رفت این دو تیم در روز شانزدهم آبان ماه و در قم با نتیجه دو بر یک به سود این تیم به پایان رسید و دیدار برگشت دو تیم نیز در روز بیستم اردیبهشت ماه و در تهران بازهم با پیروزی این تیم اما این بار یک بر صفر به پایان رسید.

4. این دو تیم تاکنون 10 بار به مصاف یکدیگر رفتند که نفتی با 5 پیروزی، توانستند آمار را به نفع خود کنند، 4 بازی این دو تیم به تساوی رسید و در یک بازی نیز صبا توانست نتیجه بازی را ببرد. نفتی ها توانستند 13 بار دروازه صبا را باز کنند و قمی ها نیز 9 بار به نفت تهران گل زدند.

5. مربی نفتی ها یعنی منصوریان پس از لیگ چهاردهم و بعد از کش و قوس های فراوان در تیم باقی ماند، اما روی نیمکت صبایی ها اتفاق جالبی افتاد و آن هم اینکه مهدی تارتار از این تیم جدا نشد اما به عنوان دستیار اول علی دایی، سرمربی جدید این تیم به فعالیت می پردازد.

6. هیچ کدام از دو تیم برای بازی دوم خود مصدوم و یا محروم ندارند.

7. هر دو تیم نفت و صبا، در بازی اول خود در لیگ پانزدهم نه گلی به ثمر رساندند و نه گلی دریافت کردند.

8. در فصل نقل و انتقالات از جمع صبایی ها 7 بازیکن جدا شدند و 10 بازیکن نیز اضافه شدند.

9. نفتی ها نیز در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند آنها 5 خروجی از تیم خود و 6 ورودی به تیم داشتند.

10. سه بازیکن از بازیکنانی که جذب تیم صبا شدند، فصل گذشته را با تیم استقلال آغاز کردند، محمد قاضی، هاشم بیک زاده و امیرحسین صادقی سه بازیکن سال گذشته آبی پوشان بودند که در امسال در بین صبایی ها حضور دارند.

11. نکته جالب در جمع بازیکنان ورودی و خروجی هرتیم، وجود بازیکنانی است سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارند، در بین بازیکنان تیم صبا 6 نفر سابقه بازی در تیم های آبی و قرمز پایتخت رادارند، بیگ زاده، صادقی، قاضی، آقازمانی، دهنوی و حقیقی بازیکنان سرخابی صبا هستند و پیام صادقیان و سیدجلال حسینی نیز بازیکنانی سابقا سرخ پوشی هستند که به نفتی ها پیوستند.

12. صبایی ها برای تیم امسال خود 10 بازیکن ورودی و 7 بازیکن خروجی داشتند و نفتی ها نیز 6 بازیکن ورودی و 5 بازیکن خروجی داشتند.

13. ترکیب احتمالی نفتی ها در بازی دوم شان با ترکیب بیرانوند، حسینی، سانتوس، حمدی نژاد، شیری، عزتی، بوحمدان، مبعلی، امیری، مطهری و نانگ به میدان خواهند رفت.

14. ترکیب احتمالی صبایی ها در بازی دوم شان نیز با ترکیب حامد لک، مسعود حق جو، خوزه ماچادو، هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، رضا حقیقی، ابوالقاسم دهنوی، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی به میدان خواهند رفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی