خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ق.ظ

ابراهیمی: گلم شانسی اما تمرین شده بود

بازیکن دو گله استقلال در دیدار برابر ملوان مورد هجوم رسانه ها قرار گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که هر دو گل تیمش را در دیدار برابر ملوان به ثمر رساند درباره این دیدار گفت: خدا را شکر توانستم به تیمم کمک کنم،گل های من تلاش همه بچه ها بود. انشااله این روند در بازی های بعد ادامه داشته باشد. خدا را شکر سانترهای خسرو را تبدیل به گل کردم. گلم شانسی اما تمرین شده بود.

او در مورد گلزنی به تیم سرمربی سابقش ادامه داد: من کاری به اینجور مسائل ندارم از این قضیه خوشحالم که توانستم گل بزنم و هواداران استقلال را خوشحال کنم.

این بازیکن با اشاره اینکه از قبل روی این شوت ها تمرین می‌ کند نظرش را اینگونه بیان کرد: در تمرینات شوت زنی را خیلی تمرین می‌ کنم و برای گل هایی که می‌ زنم خیلی تمرین دارم.

ابراهیمی درباره شادی بعد از گلش به همراه خسرو گفت: دختر خسرو تازه به دنیا آمده و آن شادی گل را نیز به همراه هم انجام دادیم. گل را به دختر خسرو حیدری که تازه به دنیا آمد تقدیم می‌ کنم.

ابراهیمی را در پایان افزود: این تازه اول راه است و 28 بازی باقیمانده، باید در همه دیدارها با قدرت به کارمان ادامه دهیم و نیازمند حمایت هوادارانمان نیز هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی