خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ب.ظ

30 گل و 26 گلزن

در دو هفته ابتدایی لیگ پانزدهم و در 16 دیدار برگزار شده، 30 گل بین تیم ها رد و بدل شده است که سهم مهاجمین در به ثمر رساندن آنها تنها 13 گل بوده است.



به گزارش "ورزش سه"، مهاجمین حاضر در تیم های لیگ برتری، در دو هفته ابتدایی تنها 13 گل برای تیم هایشان به ثمر رساندند، در میان هافبک ها توانستند 14 گل و مدافعین نیز تنها 3 گل به ثمر رساندند.

11 مهاجم و 1+12 گل

سیزده گلی توسط مهاجمان تیم های مختلف در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به ثمر رسیده است که البته این تعداد گل به تعداد حضور دو مهاجم دو گله، توسط 11 مهاجم به ثمر رسیده است.

مهاجمان تیم های لیگ در هفته اول لیگ پرکارتر بودند، آنها 7 گل در بازی اول و 6 گل نیز در بازی دوم به ثمر رساندند. سجاد شهباززاده و حسن بیت سعید، دو مهاجم دو گله لیگ هستند، البته شهباززاده که هر دو گل خود را در بازی اول و در مقابل سیاه جامگان به ثمر رساند و در بازی دوم تیمش به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشت، بیت سعید نیز در بازی دوم تیمش هر دو گل خود را در مقابل سرخ پوشان پایتخت به ثمر رساندند.


دیگر مهاجمان گلزن لیگ، علی علیپور با یک ضربه سر فنی، آرش افشین از روی یک توپ برگشتی پنالتی، یونس شاکری با یک ضربه سر، امین منوچهری از روی یک ضربه ایستگاهی، مهدی شریفی با یک ضربه سر شیرجه ای، محمد غلامی از روی یک ضربه پنالتی، مهدی طارمی با یک حرکت پا به توپ در محوطه جریمه، میلاد میداودی با تمام کردن یک پاس رو به بیرون و داریوش شجاعیان نیز با یک شوت فنی از داخل محوطه جریمه گل های خود را برای تیم هایشان به ثمر رساندند.

همه هافبک های گلزن

هافبک های حاضر در لیگ، بیشترین سهم را در بین بازیکنان پست های دیگر در به ثمر رساندن گل تیم هایشان دارند، سیزده هافبک در این دو بازی توانستند چهارده گل به ثمر برسانند و از این نظر در صدر قرار بگیرند.

امید ابراهیمی تنها هافبک دو گله لیگ برتر است که هر دو گل خود را در بازی دوم تیمش در مقابل ملوان به ثمر رساند. یک شوت از راه دور زیبا و یک ضربه سر حاصل عملکرد ابراهیمی برای تیمش بود تا سه امتیاز بازی دوم را به حساب تیمش واریز کند.


از نکات جالب در گلزنی هافبک ها می توان به شوت های فوق العاده ای که توسط آنها به گل تبدیل شد اشاره کرد، علاوه بر امید ابراهیمی، هادی نوروزی در بازی اول سرخپوشان، یک شوت محکم و زیبا از پشت محوطه جریمه، ماتیاس چاگو در بازی ابتدایی فولادی ها، یک ضربه استثنایی از روی خط محوطه جریمه، مهرداد محمدی در دیدار اول راه آهنی ها، از داخل محوطه جریمه، مهدی بدرلو در دقایق پایانی رقابت ابتدایی تیمش یک ضربه ایستگاهی زیبا و محکم، عباس بوعذار نیز در بازی دوم نفتی با شوت از راه دور، جلال الدین علی محمدی از روی یک ضربه ایستگاهی فوق العاده برای صبایی ها، علی کریمی در دربی اصفهان از روی یک شوت پشت محوطه جریمه و سامان نریمان جهان نیز برای تراکتورسازان از درون محوطه جریمه گل هایشان را به ثمر رساند، گل هایی که همگی از روی شوت برای تیم هایشان به ثمر رسید، البته در میان گل های ماتیاس چاگو در بازی با راه آهن و نریمان جهان در بازی با گسترش فولاد شوت هایی بودند که به صورت چیپ و به زیبایی به ثمر رسیدند.

حسین ابراهیمی با ضربه ای بغل پا و تمام کننده، جواد نکونام با ضربه سر ، حسین بادامکی با ضربه سر در بازی مقابل پرسپولیس و علی رضا نقی زاده نیز در بازی اول تیمش، دیگر هافبک هایی بودند که گل به ثمر رساندند.

تنها دو مدافع و سه گل

از میان 30 گل به ثمر رسیده در دو هفته اول لیگ تنها سه گل سهم مدافعین بود که توسط دو مدافع به ثمر رسید، شجاع خلیل زاده که در بین آقای گل های فعلی لیگ به سر می برد، در اول بازی که برای تراکتورسازان به میدان رفت توانست دو بار از روی ضربه سر برای تیمش گلزنی کند. البته شجاع بازی اول تراکتورسازان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.


محمدحسین مرادمند مدافع جوان تازه به پدیده پیوسته نیز در بازی دوم تیمش توانست با یک ضربه سر دروازه فولادی ها را باز کند.

  • محمد حسینی

فوتبال

لیگ برتر ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی