خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ق.ظ

شکست غیرمنتظره آرسنال مقابل وستهام

آرسنال در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر، در خانه 2-0 مغلوب وست‌هام شد.



به گزارش "ورزش سه"، با وجود عملکرد خوب در بیشتر دقایق نیمه اول، شاگردان ونگر در دقیقه 43، اولین گل را دریافت کردند تا با شکست راهی رختکن شوند و در نیمه دوم نیز در 10 دقیقه ابتدایی، گل دوم را دریافت کردند تا تقریبا کار برای آنها در اولین بازی لیگ به پایان برسد.
آرسنال در نیمه اول بازی را طوفانی شروع کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. شاگردان ونگر، موقعیت‌های متعددی روی دروازه آدرین، گلر وستهام ایجاد کردند. در دقیقه 11 ، چمبرلین یک سانتر به پشت محوطه ی جریمه را با یک شوت دیدنی همراه کرد که توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. در دقیقه 14 ، کازورلا ضربه اسستگاهی خوبی به سمت دروازه وستهام زد که با بدشانسی به بیرون رفت. حملات آرسنال تا پایان نیمه اول همچنان ادامه داشت و توپ‌چی ها توسط رمزی، اوزیل و کازورلا بار دیگر صاحب موقعیت شدند ولی راه به جایی نبردند تا اینکه در دقیقه 43، وستهام بر خلاف جریان بازی، گل اول را به ثمر رساند.روی سانتر خوب پایت از یک ضربه ایستگاهی، کایوته با یک ضربه سر موفق شد دروازه پتر چک را فرو بریزد. اشتباه چک در خروج در صحنه این گل کاملا مشهود بود.



نیمه دوم نیز بار دیگر با برتری آرسنال همراه شد و در دقیقه اول، آرسنال توسط ژیرو و اوزیل صاحب موقعیت شد ولی این موقعیت‌ها حاصلی برای شاگردان ونگر نداشت.در دقیقه 57، زاراته با به هم ریختن خط دفاعی آرسنال و یک شوت خوب و همچنین اشتباه پتر چک در مهار آن، موفق شد گل دوم وستهام را به ثمر برساند و چکش‌ها را در اولین بازیشان تحت هدایت بیلیچ، 2-0 در زمین آرسنال پیش انداخت. پس از گل دوم وستهام، ونگر سانچز را به میدان فرستاد تا ستاره شیلیایی بازی را به نفع تیمش برگرداند ولی به نظر می‌رسید خستگی کاملا بر سانچز غلبه کرده و هافبک 26 ساله، به جز لو دادن توپ کار دیگری برای تیمش انجام نداد. وستهام به حملاتش ادامه داد و موقعیت‌های خوبی هم برای افزایش اختلاف ایجاد کرد ولی راه به جایی نبرد.



بدین ترتیب، بازی با شکست خانگی 2-0 آرسنال همراه شد تا ونگر، اولین گام را لغزان بردارد و هواداران وستهام، به امید فصلی شگفت انگیز با مربی جدید خود، بیلیچ بنشینند.

  • محمد حسینی

آرسنال

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی