خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ق.ظ

پرسپولیس مس کرمان را برد

سرخپوشان تهرانی  در دیداری تدارکاتی که حاشیه های زیادی نیز البته داشت حریف دسته یکی خود را شکست دهند.


به گزارش "ورزش سه"، در این بازی تدارکاتی پرسپولیس موفق شد با تک گل امید عالیشاه حریف خود را شکست دهد.


پرسپولیسی ها که در این دیدار تدارکاتی از تمام بازیکنان خود استفاده کردند در نیمه اول ترکیب تیم را بازیکنان اصلی اش در دیدار برابر استقلال خوزستان تشکیل می داد و در نیمه دوم برانکو دست به تغییر کلی تیمش داد و مرتضی غدیری پور، رضا خالقی‌فر، محسن بنگر، محمد انصاری، وحید حیدریه، احمد نوراللهی، هادی نوروزی، محسن مسلمان، محمد رحمتی، بنگسون و علی فاطمی 11 بازیکن تیم پرسپولیس در نیمه دوم بودند.


* مس کرمان در این دیدار از افشین اسماعیل زاده که پیش از این سابقه حضور در ترکیب پرسپولیس را داشت نیز استفاده کرد و این بازیکن برخورد گرمی با هم تیمی های سابق خود در تیم مقابل داشت. کیوان امرایی نیز دیگر بازیکن سرشناس مس کرمان بود که هدایت آنها را در این فصل وینگو بگوویچ بر عهده دارد.



* داوری این بازی به خصوص در نیمه دوم به قدری ضعیف بود که بارها صدای بازیکنان مس کرمان درآمد. اوج اشتباهات داوری در نیمه دوم زمانی بود که دروازه‌بان تیم پرسپولیس بر روی مهاجم مس خطای محرزی انجام داد و داور در عین ناباوری خطا اعلام نکرد که این تصمیم وی با اعتراض بسیار زیاد بازیکنان کرمانی روبرو شد.





  • محمد حسینی

فوتبال

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی