خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ق.ظ

ملوان بندرانزلی و استقلال‌اهواز

ملوانان در سومین هفته رقابت های لیگ برتر در زمین خود به دیدار استقلال اهواز می روند.


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ملوان و استقلال اهواز که دو وضعیت کاملا متفاوت در کادر مربیگری خود دارند در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی با یکدیگر دیدار می کنند.

· تاریخچه

با توجه به حضور استقلالی های اهواز در دسته اول لیگ آزادگان، آخرین سالی که این دو تیم در لیگ برتر با یکدیگر دیدار داشته اند در لیگ 89-88 بوده است.

در تاریخ لیگ برتر این دو تیم 14 بار با یکدیگر دیدار داشته اند و طی آن 5 بار ملوانان به پیروزی رسیدند، 4 بازی به برتری آبی پوشان اهواز انجامید و دو تیم در 5 بازی نیز به تساوی رسیدند. ملوانی ها در لیگ برتر 8 بار توانستند دروازه حریف شان را باز کنند و استقلال اهواز نیز 11 گل به حریف انزلی چی خود زده است.

· نتایج دیدارهای قبلی و رتبه در جدول

در دو هفته اول لیگ پانزدهم ملوانان در دو بازی تواستند به سه امتیاز دست پیدا کنند، آنها بازی اول خود در برابر ذوب آهن در زمین خود را به پیروزی رسیدند و در بازی دوم خود در تهران مغلوب استقلالی ها شدند، در طرف مقابل استقلالی ها اهواز در دو بازی گذشته خود چهار امتیاز کسب کردند. آنها در بازی اول خود در قم و در برابر صبایی ها به تساوی بدون گل دست یافتند و دومین دیدار خود را در اهواز و در برابر سیاه جامگان به پیروزی دست یافتند.

ملوان در حال حاضر در رتبه هفتم و استقلالی های اهواز نیز در رتبه پنجم جدول رده بندی ایستاده اند.

· محروم و مصدوم

استقلال اهواز برای این بازی هیچ محروم و مصدومی ندارد، اما ملوانی ها که در سومین بازی خود محرومی ندارند سه مصدوم در بین بازیکنان خود دارند که قطعا به بازی اخیر این تیم نخواهند رسید، احمد آهی، صادق محرمی و سهیل رحمانی سه مصدوم این تیم هستند.

· بازیکنان مشترک

محمد غلامی و سعید سالارزاده دو بازیکن سابق ملوانی ها هستند که این روزها پیراهن آبی اهواز را به تن کردند، در تیم ملوان اما بازیکنی که سابقه حضور در تیم استقلال اهواز داشته باشد حضور ندارد، البته البته دو بازیکن خوزستانی و یک بازیکن بوشهری به نام های آرش افشین، محمدحسین کنعانی و حسین ماهینی در تیم ملوان حضور دارند.

· بازیکنان برتر

هر دو تیم تاکنون توانسته اند یکبار دروازه حریفان خود را باز کنند و اتفاقا هر دو گل نیز حاصل یک ضربه پنالتی بوده است. هر دو گلزن دو تیم، از مهاجمان بودند، آرش افشین و محمد غلامی دو فوروارد این دو تیم بودند که پایشان به گل باز شد، گل آرش افشین از روی یک توپ برگشتی حاصل از یک ضربه پنالتی به ملوانی ها به ثمر رسید و محمد غلامی نیز برابر سیاه جامگان تنها گل تیمش را از روی یک ضربه پنالتی به ثمر رساند.

· وضعیت تیم و مربیان

دو تیم در نوع آماده سازی خود برای حضور در لیگ تقریبا وضعیت مشابهی داشتند اما در کادر مربیان و ادامه بازی ها وضعیت کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر در لیگ پانزدهم دارند، ملوانی ها به دلیل بلاتکلیفی در تعیین مالک و استقلال اهواز به دلیل خرید سهمیه لیگ برتر، از تیم هایی بودند که در آخرین روزها بسته شدند و تکلیف خود را تعیین کردند. این دو تیم از زمان کمی برای آماده سازی خود بهره مند بودند.

اما در ادامه و پس از شروع لیگ، امیر قلعه نویی که قرارداد خود را با ملوانی ها ثبت نکرده بود بالاخره و پس از کش و قوس های زیاد روی نیمکت این تیم ننشست و حمید استیلی برای بازی سوم جانشین این مربی شد، تغییری که حاشیه های زیادی به همراه داشت و باید دید نتیجه ای برای این تیم دارد یا خیر. اما در طرف مقابل استقلال اهواز با مدیریت فنی محمود یاوری و سرمربی گری سیاوش بختیاری زاده پا به سومین بازی خود می گذراند و از اتفاقات عجیب و غریب انزلی، در اهواز خبری نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی