خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ

منچسترسیتی-یوونتوس

دو تیم منچسترسیتی و یوونتوس، امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی پای به اولین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان می گذارند که چندین ستاره ی خود را برای این دیدار در اختیار نخواهند داشت.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی فصل را با روندی استثنایی آغاز کردند و تا به حال، در 5 بازی خود به پیروزی رسیده اند. آنها در لیگ تا به حال گلی دریافت نکرده اند و با عملکردی بسیار خوب، آماده این دیدار شده اند. این در حالیست که یووه، به هیچ وجه آماده نیست و شرایط خوبی را سپری نمی‌کند.



سیتی در 5 سال اخیر در اروپا هیچگاه نتوانسته در اروپا خودش را ثابت کند و با هزینه گزافی که در تابستان برای تقویت تیمش انجام داده، انتظار می‌رود که آنها این فصل در اروپا موفقیت داشته باشند. پابلو زابالتا، فابین دلف، داوید سیلوا ، رحیم استرلینگ و سرجیو آگوئرو،احتمالا در بازی امشب حضور نخواهند داشت.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری در 3 بازی ابتدایی خود در سری آ، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و در رده ی هفدهم جدول قرار گرفته اند. با تغییرات عمده ای که در یووه در فصل گذشته به وجود آمد، حال بانوی پیر به دنبال پیدا کردن هسته ی جدید تیمش است.



جدایی ته وز، پیرلو و ویدال باعث شده تا تیم تا حدودی خودش را گم کند. آلگری و شاگردانش به شدت تحت فشار هستند که شرایط را تغییر دهند وبه روند خوب یووه بازگردند. یووه و منچسترسیتی سال 2010 به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید.

نتایج اخیر و دیدارهای رودرروی دو تیم:




ترکیب احتمالی:





پیش بینی کاربران سایت who scored:



پرتکرارترین نتیجه: پیروزی 1-0 منچسترسیتی

پیش بینی پیروزی منچسترسیتی: 63.64 درصد

پیش بینی پیروزی یوونتوس: 13.64 درصد

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی