خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

سپاهان 0 - تراکتورسازی 0






به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها در حالی امروز از تیم تراکتورسازی میزبانی کردند که چهار بازی از پنج بازی ابتدایی خود را در اصفهان از سر گذرانده اند، سپاهانی ها تا قبل از این بازی با سیزده امتیازی که کسب کرده اند صدرنشین بودند اما در طرف مقابل تراکتورسازان از پنج بازی گذشته خود تنها شش امتیاز کسب کرده بودند و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته بودند. البته سپاهانی ها امروز دو بازیکن مهم هفته های اخیر خود، یعنی محمدرضا خلعتبری و احسان حاج صفی را به همراه نداشتند، خلعتبری به دلیل سه اخطاره شدن در بازی قبلی این تیم و حاج صفی نیز به دلیل جدایی از این تیم در این بازی نبودند.

آخرین پیروزی سپاهانی ها در بازی برگشت لیگ چهاردهم و در فروردین ماه امسال در اصفهان اتفاق افتاد و تراکتورسازان نیز مرداد ماه سال 92 و در بازی رفت این دو تیم در لیگ سیزدهم بازهم در اصفهان به وقوع پیوست، بازی امروز این دو تیم نیز نتوانست تیم پیروزی داشته باشد.


هفته ششم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه فولادشهر ، ساعت 17:30

داور: اشکان خورشیدی کمک ها: مهدی الوندی، یعقوب سخندان

سپاهان:

شهاب گردان، هادی عقیلی، عبداله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی(جهان عالیان 76)، سعید قائدی فر، فوزیل موسی اف، رسول نویدکیا(سرلک 88)، حسین پاپی، علی کریمی و مهدی شریفی
سرمربی: حسین فرکی

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، الکساندر کارلوس، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، آگوستو سزار، فرید کریمی(علی حمودی 87)، مهرداد بایرامی(حمزه یونس 76)
سرمربی: تونی اولیویرا

اخطار:

تراکتورسازی - سعید آقایی(63) شجاع خلیل زاده(76)

 

شرح بازی:

قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته در حالی یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل را برگزار می‌کردند که زردپوشان اصفهانی همچنان در صدر جدول قرار داشتند اما تبریزی‌ها خیلی پائین تر از رتبه فصل پیش خود ظاهر شده بودند. در نیمه نخست تراکتورسازی با استفاده از کندی خط دفاع سپاهان نبض بازی را در دست گرفت و درست همانند بازی که چند هفته پیش پرسپولیس برابر سپاهان ارائه داده بود با پرس در میانه میدان اجازه طراحی حمله روی زمین به سپاهان نمی‌داد. سپاهانی‌ها نیز ناچاراً بازی را روی هوا آوردند و بیشتر روی پاس‌های پشت مدافعان ایجاد موقعیت می‌کردند. وزش باد شدید در نیمه نخست مزید بر علت بود تا نیمه کم افت و خیزی را شاهد باشیم.
تراکتورسازی اما همانند 5 هفته گذشته در نیمه دوم افت کرد و این سپاهان میزبان بود که نبض بازی را در دست گرفته بود و بیش از حریف قدرتمند خود به دنبال گلزنی بود. زردپوشان اصفهانی که تنها مهدی شریفی را در حمله خود داشتند در نیمه دوم کاملاً بازی را در دست داشتند اما در غیاب مهره‌های کلیدی زورشان به مدافعان تراکتورسازی نرسید تا دیداری که می‌توانست یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ باشد با تساوی کسل کننده بدون گل به پایان برسد.

 

اتفاق ویژه:

در حالی که روابط هواداران سپاهان و تراکتورسازی پس از اتفاقات هفته پایانی لیگ چهاردهم رو به سردی رفته بود در این بازی هم هواداران تبریزی چندان استقبال نکرده بودند و خبری از شعارهای دوستانه سال های پیش نیز نبود.

 

بهترین بازیکن:

الکساندر کارلوس، مدافع میانی تراکتورسازی امروز به خوبی برابر مهاجمان سپاهان ایستادگی کرد همچنین در سپاهان نیز علی کریمی بهترین بازیکن تیمش بود.

دقایق حساس:

دقیقه 4: سانتر بلند سپاهانی ها با فرار شریفی روبرو شد و وی با گذر از بین مدافعان تراکتورسازی درحالی که می توانست ضربه بهتری را روانه دروازه تراکتورسازی کند شوت خود را زد اما این توپ خطرناک از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 13: سانتر بختیار رحمانی با ضربه سر خطرناک شاهین ثاقبی موقعیت خطرناکی روی دروازه سپاهان ایجاد کرد اما این توپ از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 27 : رسول نویدکیا در بین مدافعان تراکتورسازی شوت محکمی را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 34: ضربه ایستگاهی تراکتورسازی به طرز خطرناکی توسط بختیار رحمانی به سمت دروازه سپاهان شلیک شد اما این توپ توسط گردان دفع شد.
دقیقه ۴۲: پاس فرید بهزادی کریمی که از سمت چپ فرار زیبایی کرد به ثاقبی رسید و شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48: مهرداد بایرامی بهترین فرصت را داشت تا تراکتورسازی را در اصفهان به گل برساند اما ضربه او در موقعیت تک به تک با گردان از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48: شوت حبیب گردانی از سمت راست محوطه جریمه را اخباری به راحتی در آغوش گرفت.
دقیقه 54: نفوذ پاپی از سمت راست ، این بازیکن را در فرصت خوب گلزنی قرار داده بود اما شوت او را اخبار به کرنر فرستاد.
دقیقه 64: ضربه ایستگاهی حبیب گردانی از جناح راست زمین بدون اینکه به بازیکنی برخورد داشته باشد در آستانه ورود به دروازه تراکتورسازی بود که اخباری در دو مرحله این توپ را دفع کرد.
دقیقه 73: ضربه ی بختیار رحمانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 77: پاس عالی نویدکیا ، پاپی را در موقعیت گلزنی عالی قرار داده بود اما تعلل این بازیکن باعث شد تراکتوری ها توپ او را بگیرند.
دقیقه 77: ضربه آزاد نویدکیا از فاصله 35 متری با فاصله کم از بالای دورازه اخباری راهی اوت شد.
دقیقه 84: مهدی شریفی باز هم گل نزد. نویدکیا توپ را از بین مدافعان پرتعداد تراکتورسازی به مهاجم جوان تیمش رساند اما او نتوانست از شش قدم توپ را به گل تبدیل کند تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.
دقیقه 89: شوت روی پای شریفی با فاصله زیاد از بالای دورازه به بیرون رفت.

حاشیه:

*وریا غفوری که دیدار جام حذفی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود برای این دیدار آماده شده است و سپاهان را همراهی می کند.

*حضور بازیکنانی مثل رحمانی ،بایرامی،آقایی،ثاقبی و ... باعث شده میانگین سنی ترکیب تراکتور پایین بیاید‌‌.

*محمدرضا اخباری که نیمه اول پیراهن آستین کوتاه بر تن داشت نیمه دوم با پیراهن آستین بلند به کارش ادامه می دهد.

* گردانی انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش دارد و مدام در حملات سپاهان شرکت می کند.

* فرید کریمی در دقیقه 65 با خطای غفوری متوقف شد و نزدیک بود بعد از آن با بازیکن سپاهان درگیر شود که هم تیمی های او مانع این کار شدند.

* اولویرا از عملکرد مهاجمان تیمش رضایت ندارد و با حرکات خاص خود به آنها اعتراض می کند.

* هواداران سپاهان از بازیکنان تیمشان می خواهند گلزنی کنند.

* سوت های پیاپی داور به سود تراکتوری ها صدای هواداران اصفهانی را در آورده است.

* اخباری به شدت از عملکرد مدافعان پراشتباه تیمش گلایه مند است.

* هواداران سپاهان زودتر از سوت پایان بازی در حال ترک ورزشگاه هستند.

  • محمد حسینی

تراکتور سازی

سپاهان

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی