خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ

المپیاکوس 0-3 بایرن مونیخ





به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که فصل جدید بوندس لیگا را با چهار پیروزی پیاپی آغاز کردند، اولین گام شان در لیگ قهرمانان را هم محکم برداشتند.
قبل از سوت شروع بازی صحنه‌هایی از آشوب و اغتشاش تماشاگران و درگیری آنها با نیروهای امنیتی فضای استادیوم کاراییس‌کاکیس را که برای دیدار امشب 33000 هوادار فوتبال را در خود جای داده بود متشنج کرد.
نیمه اول بایرن تیم برتر میدان بود و چند موقعیت خطرناک روی دروازه تیم میزبان خلق کرد. دقیقه 26 ژابی آلونسو ضربه آزادی که داور مسابقه به نفع باواریایی‌ها اعلام کرده بود را از سمت چپ زمین روی سر روبرت لواندوفسکی که در محوطه جریمه المپیاکوس به خوبی جاگیری کرده بود فرستاد اما ضربه سر این مهاجم لهستانی با دخالت ایده‌یه راهی اوت شد.
دقیقه 34 باز هم آلونسو موقعیتی را برای داگلاس کاستا ساخته و پرداخته کرد. او توپ را تا نزدیکی‌های دروازه حریف جلو برد و به علت جا ماندن مولر ناچار شد به لواندوفسکی پاس بدهد، اما ضربه نهایی توسط روبرتو دفع شد. دقیقه 37 خوان برنات از فاصله 23 متری شوت سرکشی را به سمت دروازه المپیاکوس فرستاد که به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای میلی‌متری از چارچوب به بیرون رفت. این نیمه با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم باز هم شاگردان گواردیولا میدان‌داری می‌کردند. شش دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که سانتر توماس مولر با رد شدن از روی سر رابرت لواندوفسکی به گوشه سمت چپ دروازه چسبید و حساب کار را 1 بر 0 کرد.



بعد از این گل بایرنی‌ها باز هم توسط مولر، کاپیتان فیلیپ لام و حتی داوید آلابا فرصت‌هایی به وجود آوردند اما راهی به درون دروازه نیافتند تا اینکه دقیقه 89 ماریو گوتزه روی پاس کینگزلی کومان که از سمت راست حرکتی را آغاز کرده بود، توپ را با ضربه‌ای هوایی به گوشه تور دروازه چسباند. سه دقیقه بعد از این گل و در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده این مسابقه داور خطایی که بازیکنان المپیاکوس روی کومان مرتکب شدند را پنالتی تشخیص داد و توماس مولر این ضربه را بر خلاف جهت حرکت روبرتو وارد دروازه کرد تا در نهایت تیم آلمانی میهمان موفق شود با نتیجه‌ای قاطع شروع ایده‌آلی در فصل 16-2015 چمپیونزلیگ داشته باشد.
  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی