خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ق.ظ

گزارش تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین آدینه خود را در هوایی بارانی، آفتابی، وزش باد و مطبوع در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کرد.


به گزارش "ورزش سه" از باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ ساعت 17:15 با سوت، آغاز تمرین را اعلام و وارد زمین چمن شد و با بازیکنان به صحبت پرداخت.

سرمربی پرسپولیس در صحبت‌هایش از بازیکنان خواست تا نتایج و بازی‌های گذشته را برای خود تداعی نکنند و در تمرینات و مسابقات پیش رو با تمرکز بیشتر به کار خود ادامه بدهند.

بازیکنان برای گرم کردن در اختیار مارکو قرار گرفتند و دروازه‌بانان نیز به همراه ایگور پانادیچ در ضلع جنوبی ورزشگاه به تمرینات گلری مشغول شدند.

مارکو استیلینوویچ که پیش از آغاز تمرین در وسط زمین موانعی را قرار داده بود، بازیکنان را به آنجا هدایت کرد و به تمرینات کششی و نرمشی پرداختند.

مصطفی قنبرپور در کنار برانکو و پانادیچ برنامه‌های بعدی تمرین را مرور کردند و کریم باقری با هماهنگی برانکو به دلیل کمر درد در تمرین روز گذشته و امروز غایب بود و به استراحت پرداخت.

هادی نوروزی که در دو بازی گذشته با احساس درد و با مداوای پزشکی به میدان رفته بود، امروز دقایقی با برانکو و مصطفی قنبرپور به گفتگو پرداخت. محمود خوردبین نیز از روی نیمکت، تمرینات سرخپوشان را زیر نظر داشت.

امید عالیشاه که در دیدار برابر سایپا با مصدومیت مواجه شده بود، در کنار سرخپوشان حضور یافت و پس از دویدن به طور اختصاصی تمرین کرد و در ادامه برای بدنسازی راهی سالن وزنه شد.

تمرین پنج به دو بخش بعدی تمرین امروز بود و برانکو با خوش و بش با بازیکنان قصد افزایش روحیه آنها را داشت.

وحید حیدریه هم به صورت انفرادی و طبق نظر مربی بدنساز تیم و کادر پزشکی، تمرینات ویژه‌ای را انجام داد. برانکو هم با مربی بدنساز تیم در خصوص وی صحبت کرد. آندره دستیار برانکو، پا به پای بازیکنان تمرین کرد.

بازیکنان بعد از انجام این تمرین، در کنار زمین حضور یافته و از بین موانع با سرعت بالا حرکت کردند و به تمرینات بدنسازی پرداختند و بعد از یک نفس‌گیری کوتاه، بار دیگر با سوت برانکو به تمرین پنج به دو مشغول شدند.

رضا چلنگر امروز در تمرین سرخپوشان حضور یافت و با کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم خوش و بش کرد.

تغییر هوای ورزشگاه به حدی بود که برانکو در اواسط تمرین مجبور شد از گرم کن استفاده کند. ضمن اینکه اصغر نیک سیرت مترجم وی از ابتدای تمرین با گرم کن در زمین حضور یافته بود.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده قبلی، در غیاب هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد.

سوشا مکانی با هماهنگی با کادر فنی، دقایقی زودتر از دیگر بازیکنان محل تمرین را ترک کرد.

سومین مرحله بازی پنج به دو انجام شد و برانکو بازیکنان را با کاورهای سفید تفکیک کرد.

مرور تاکتیک‌های تیمی و ضربات ایستگاهی بخش بعدی تمرین سرخپوشان بود که در ضلع جنوبی ورزشگاه انجام شد. برانکو بعد از هر ضربه نکاتی را برای بازیکنان تشریح می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس ساعت 18:40 پایان تمرین را اعلام و بازیکنان راهی رختکن شدند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس، فردا آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر ملوان انزلی از مرحله یک هشتم جام حذفی را برگزار و بعد از آن راهی هتل می‌شوند.

  • محمد حسینی

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی