خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ق.ظ

در برنامه نود چه گذشت؟

برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و مخاطبان این برنامه بهترین دروازه‌بان تیم ملی ایران بعد از انقلاب را انتخاب کردند.


به گزارش "ورزش سه" به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه این هفته نود از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سوال پیام کوتاه درباره انتخاب بهترین دروازه بان فوتبال کشور پس از انقلاب بود.


مجری برنامه نود در توضیح نظرسنجی گفت قرار است اگر اتفاق خاصی در لیگ نیافتد پست به پست تا مهاجم جلو برویم و تیم منتخب پس از انقلاب را طی ۶ تا ۷ برنامه انتخاب کنیم. برای انتخاب گزینه ها کار خیلی سختی داریم چون گزینه ها خیلی زیاد است. برای دروازه بان مشکل خاصی نبود چرا که دروازه بان های خوب کمتر هستند اما برای پست های دیگر یک سری از گزینه ها را کاشناسان برنامه انتخاب می کنند و بقیه را با استفاده از سایت برنامه اضافه می کنیم.

۴ دروازه بانی که برای نظرسنجی انتخاب شده اند هر کدام در یک مقطع بهترین بازیکن زمان خودشان بوده اند از طرف دیگر گلرهایی مثل نیما نکیسا ، علیرضا حقیقی، بهزاد غلامپور، بهروز سلطانی، پرویز برومند، هادی طباطبایی، وحید طالب لو، حسین رودباریان و رحمان احمدی هم بیش از ۱۰ بازی ملی داشتند که نتوانستیم در نظرسنجی قرار دهیم.

گزارش به جا مانده از هفته گذشته برنامه از بازی افغانستان برابر ژاپن در تهران پخش شد.

۹۰ درجه و مرور طنز مسابقات هفته گذشته لیگ برتر بخش بعدی بود.

خلاصه ای از آن چه در برنامه امشب نود خواهید دید پخش شد.

مسابقه فولاد و شکست سنگین این تیم برابر ذوب آهن در خانه بازی بعدی بود.

آماری از عملکرد و افتخارات دروازه بانان در نظرسنجی برنامه امشب مرور شد.









خلاصه و حواشی مسابقه پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر با شکست برابر سایپا پخش شد.

دربی مشهد و مسابقه پدیده سیاه جامگان به عنوان اولین بازی پخش شد.
عادل فردوسی پور اعلام کرد سیدمهدی رحمتی در اینستاگرام شخصی اش گفته با احترام به احمدرضا عابدزاده من به ناصر حجازی رای می دهم.

محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری معرفی شد و قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه هفته گذشته به کمک او انجام شد.

محمد فنایی درباره داوری مسابقه پدیده - سیاه جامگان گفت: بازیکن پدیده خودش را در محوطه جریمه سیاه جامگان پرتاب کرد، تصمیم داور درست بود و پنالتی نبود. در سمت مقابل هم سرنگونی مهاجم سیاه جامگان در محوطه جریمه خطا نبود.

کارشناس داوری نود درباره مسابقه پرسپولیس - سایپا گفت: رامین رضاییان در شرایط تک به تک توپ را با دست زد که باید با کارت قرمز داور اخراج می شد. پنالتی اول پرسپولیس روی طارمی درست بود و دروازه بان با دست او را زد و باید یک کارت زرد هم می گرفت. پنالتی سایپا کاملا اشتباه بود و خیلی واضح بود توپ به سر مدافع خورد، من تعجب می کنم صالحی خیلی نزدیک است و زاویه مناسبی هم دارد چرا صحنه را درست ندید. پنالتی دوم پرسپولیس درست بود و مدافع سایپا جلوی رفتن مهاجم پرسپولیس را گرفت و باید یک کارت زرد می گرفت.

فنایی درباره اشتباهات داوری متعدد به ضرر پرسپولیس گفت: من فکر می کنم اشتباهات داوران در لیگ پانزدهم خیلی زیاد و بیش از حد شده، به نظرم خطای دیدهای داوران مشکل ساز شده و باید آزمایش های پزشکی داوران بیشتر شود.

گزارشی درباره آمار فاجعه بار تعداد پنالتی های خراب شده پرسپولیس در سال های گذشته پخش شد.


گزارشی از مسابقه نفت تهران برابر الاهلی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توسط تیم اعزامی نود به امارات پخش شد.

عملکرد هفته گذشته لژیونرهای فوتبال کشور پخش شد.

خلاصه و حواشی مسابقه گسترش فولاد و استقلال پخش شد.

اتفاق جالبی در میان پخش برنامه نود افتاد و آن هم عقب کشیدن ساعت در پایان شش ماه اول بود که باعث شد یک ساعت به زمان برنامه اضافه شود.

خلاصه و حواشی مسابقه گسترش فولاد و استقلال پخش شد.

اتفاق جالبی در میان پخش برنامه نود افتاد و آن هم عقب کشیدن ساعت در پایان شش ماه اول سال بود که باعث شد یک ساعت به زمان برنامه اضافه شود.

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه پس از آغاز برنامه برای اولین بار نتایج نظرسنجی پخش شد که با شرکت یک میلیون و ۴۷۲ هزار نفر ، احمدرضا عابدزاده با ۵۷ درصد آرا اول بود و ناصر حجازی با ۳۳ درصد دوم و سیدمهدی رحمتی با ۹ درصد و ابراهیم میرزاپور با ۱ درصد سوم و چهارم بودند.

عملکرد هفته گذشته لژیونرهای فوتبال کشور پخش شد.

خلاصه و حواشی مسابقه گسترش فولاد و استقلال پخش شد.

اتفاق جالبی در میان پخش برنامه نود افتاد و آن هم عقب کشیدن ساعت در پایان شش ماه اول سال بود که باعث شد یک ساعت به زمان برنامه اضافه شود.

ترین های هفته ششم لیگ برتر پخش شد.

تقویم نود و مرور اتفاقات نوستالژیک فوتبال مصادف با هفته آخر شهریور پخش شد.

جدول لیگ و برنامه مسابقات و جدول گلزنان بررسی شد.

مجری برنامه نود در ادامه گفت یک اتفاق خیلی عجیب افتاده و صداوسیمای مرکز خراسان رضوی گفته پول باید بدهید تا بازی سیاه جامگان در جام حذفی را پخش کنیم. صداوسیمای تبریز هم گفته از مرحله یک چهارم نهایی به بعد بازی های جام حذفی را پخش می کنیم و به نظر می رسد بعضی وقت ها ما از آن طرف بام می افتیم و چنین اتفاقات عجیبی می افتد!

پنالتی گسترش فولاد برابر استقلال گرفته نشد

داوری مسابقات پخش شده مورد بررسی قرار گرفت که کارشناس برنامه نود درباره بازی استقلال - گسترش فولاد گفت: مدافع استقلال در محوطه جریمه دست سعید دقیقی را گرفت و یک پنالتی برای گسترش فولاد اعلام نشد. در ادامه سرنگونی شهرام گودرزی اتفاق خاصی نبود و پنالتی رخ نداد. تکل بعدی روی پای بازیکن گسترش فولاد هم پنالتی نبود.

فنایی درباره بازی راه آهن - ملوان گفت: گل ملوان آفساید نبود و مدافع پاس رو به عقب داد. یک گل هم ملوان به ثمر رساند که به اشتباه آفساید اعلام شد.

در مسابقه سپاهان - تراکتور هم تکل هادی عقیلی روی پای بایرامی پنالتی نبود و مهاجم خودش سر خورد.

فنایی درباره بازی راه آهن - ملوان گفت: گل ملوان آفساید نبود و مدافع پاس رو به عقب داد. یک گل هم ملوان به ثمر رساند که به اشتباه آفساید اعلام شد.

در مسابقه سپاهان - تراکتور هم تکل هادی عقیلی روی پای بایرامی پنالتی نبود و مهاجم خودش سر خورد.

از ۹۰ تا ۹۰ شامل حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد.

ارتباط تلفنی با حمید علیدوستی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان برقرار شد و درباره صعود مقتدرانه تیم ملی از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز صحبت شد.

مسابقه جام حذفی پرسپولیس برابر ملوان و صعود سرخپوشان به مرحله بعد پخش شد.

اخراج طارمی اشتباه بود، مکانی باید کارت قرمز می گرفت

داوری مسابقه پرحاشیه پرسپولیس و ملوان بررسی شد که بر این اساس فنایی گفت: ضربه بنگر به کمر بازیکن ملوان فقط یک کارت زرد داشت. اولین سرنگونی طارمی در محوطه جریمه خطای پنالتی نبود و تمارض هم نبود. کارت زرد اول طارمی اشتباه بود او روی چمن سر خورد و بی ملاحظگی از او سر نزد و داور برای این کارت عجله کرد اما در مورد کارت دوم طارمی پای دروازه بان را زد و درست بود. سوشا مکانی به خاطر اعتراض هایش می توانست کارت زرد دوم را بگیرد. همچنین درباره بیرون نرفتن طارمی از کنار زمین فنایی گفت داور تا زمانی که او بیرون از محوطه زمین چمن نرفته نباید بازی را آغاز می کرد.

مسابقه جام حذفی و صعود سایپا با شکست سیاه جامگان در ضربات پنالتی پخش شد.

بازی راه آهن با برتری برابر استقلال خوزستان مسابقه بعدی جام حذفی بود.

فرهاد کاظمی: برکناری من حق طبیعی رحیمی بود

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال راه آهن روی خط تلفنی برنامه نود آمد و گفت: من برای اکران فیلم ناصر حجازی رفته بودم که رحیمی تماس گرفت و گفت پاکتی به مهدوی داده ام، آن را بگیرید و بخوانید. من آن پاکت را گرفتم و خواندم و گفتم اشکالی ندارد، تسویه حساب می کنم و می روم، این حق طبیعی شماست، همین جا از سرمایه گذار باشگاه و هیئت مدیره هم تشکر می کنم. این تمام اتفاقاتی بود که در جریان برکناری من افتاد و حق طبیعی رحیمی بود.

فرهاد کاظمی درباره این که واقعا برکناری اش دلیل خاصی ندارد گفت: ایشان گفت من با شما نمی توانم کار کنم. همان طور که من به عنوان مربی اجازه ندادم شما در چیدمان کادر فنی امیدها دخالت کنید که از روز اول باعث بحث بین ما شد.

کاظمی در پاسخ به این سوال که چطور شما روز پس از برکناری در صفحه اینستاگرام خود شدیدترین انتقادات را علیه مدیران مطرح کردید و الان خیلی نرم پاسخ می دهید گفت: حق طبیعی ایشان است من را اخراج کند. رحیمی روز ۲۶ شهریور حکم اخراج من را زدند، روز بیست و هفتم آمد با ما فوتبال بازی کرد و گفت من از فوتبال دنیا خسته شدم و من فکر کردم ایشان در فکر استعفا هستند اما روز بیست و هشتم بعد از بازی حکم اخراج را به من تحویل داد!

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است به خاطر بازیکن جدید خارجی به نام سباستین که جذب شده اخراج شده باشد گفت: خیر، کیانیان مالک باشگاه خودشان با ارتباطاتی که داشتند این بازیکن را آورد.

کاظمی درباره این که گفته شده این بازیکن آزاد بوده اما ۶۵ هزار دلار بابت آی تی سی او پرداخت شده تاکید کرد: این بازیکن را رحیمی و کیانیان به اتفاق هم گرفتند و گفتند فیلم بازی او را ببین و نظرت را بگو که من هم گفتم خوب است.

به نظر می رسد برکناری کاظمی دلیل فنی نداشته و مسئله پشت پرده دیگری در میان بوده، سرمربی سابق راه آهن در پاسخ به این ادعا گفت: در جلسه اول فنی من به مدیران گفتم میخواهم کادرفنی تیم امید را مطابق میلم بچینم و شما حق دخالت ندارید. دلیل آغاز اختلافات ما همین بود. هر صحبت دیگری رحیمی دارد بیاید روی خط جواب بدهد. من برای تارتار هم آرزوی موفقیت دارم.

مسابقه صبای قم و تراکتورسازی در جام حذفی پخش شد.

داوری مسابقه صبا و تراکتورسازی بررسی شد که کارشناس برنامه اعتقاد داشت ایران پوریان در محوطه جریمه اوسانی را هل داد و یک پنالتی برای صبا گرفته نشد. اعلام خطای پنالتی صبا و اخراج طهماسبی دروازه بان تراکتور به دلیل گرفتن موقعیت گل درست بود. خطای پنالتی بیگ زاده روی بازیکن تراکتور به درستی اعلام شد. کارت زرد دوم و اخراج ایران پوریان از تراکتورسازی هم درست بود. با بررسی صحنه های بازی مشخص شد که ۶ دقیقه وفت تلف شده در بازی اتفاق افتاد اما ۴ دقیقه اعلام شد.

فنایی درباره بازی راه آهن - استقلال خوزستان گفت: افتادن سیف الهی در محوطه جریمه شبیه سازی بود و به درستی کارت گرفت. تکل مدافع استقلال خوزستان روی مهاجم راه آهن در آخرین نقطه خط دفاعی باید با کارت قرمز جریمه می‌شد در صورتی که کارت زرد گرفت.

مسابقه عقب افتاده استقلال برابر نفت تهران از هفته پنجم لیگ برتر منجر به صدرنشینی آبی پوشان پخش شد.

پنالتی نفت برابر استقلال گرفته نشد

داوری مسابقه استقلال برابر نفت تهران بررسی شد که محمد فنایی اعلام کرد: خطای محسن کریمی روی مهدی مومنی یک پشت پا بود و باید برای نفت ضربه پنالتی اعلام می‌شد. در مورد ضربه پنالتی استقلال مدافع شهباززاده را هل داد و به درستی اعلام شد. گل تیم نفت صحیح بود و در موقعیت آفساید به ثمر نرسید. اما در مورد دومین گلی که این تیم زد بالاتنه مهاجم تیم جلوتر از آخرین مدافع بود و آفساید درست اعلام شد.

  • محمد حسینی

نود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی