خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ق.ظ

جشنواره گل بایرن مقابل بروسیا دورتموند

بایرن مونیخ در ادامه نتایج درخشانش در رقابت های این فصل، مقابل بروسیا دورتموند به پیروزی 5-1 رسید و فاصله اش در صدر جدول را به 7 امتیاز افزایش داد.



به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی برسند.
دقیقه دو بازی گوتزه نخستین حمله را برای بایرن ترتیب داد؛ سانتر دقیق او به محوطه جریمه دورتموند با ضربه سر متس هوملس دفع شد. چیزی نگذشت که در سمت مقابل دورتموندی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند. گوندوگان توپ را به سمت دروازه نویر فرستاد اما گونزالو کاسترو در مصاف با مدافعان بایرن نتوانست این فرصت را به گل تبدیل کند.
دقیقه 4 داوید آلابا اولین کارت زرد خود در فصل جاری را در پی خطا روی آوبامیانگ مقابل چشم خود دید. دقیقه 6 شاگردان توخل کرنری خطرناک روی دروازه بایرن ارسال کردند اما آلابا دروازه را نجات داد. دقیقه 10 مخیتاریان از سمت چپ حرکتی را در عمق آغاز کرد و قصد داشت کاگاوا را که در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت صاحب توپ کند اما کمک داور آفساید این بازیکن ژاپنی را اعلام کرد. فرصت خطرناک بعدی باز هم برای دورتموند و باز هم توسط مخیتاریان شکل گرفت اما دفاع تیاگو مانع از تحقق نقشه زردپوشان شد. در این دقایق بایرنی‌ها تقلای زیادی برای ایجاد موقعیت می‌کردند اما بازیکنان حریف در میانه میدان پرتعداد بودند و اجازه پیشروی به آنها نمی‌دادند.
 با این حال بالاخره دقیقه 25 کاستا توانست با فرار از سد دفاعی حریف و عبور از سوکراتیس خود را به دروازه دورتموند برساند؛ اما رومان بورکی هوشیار بود و با جاگیری دقیق توپ را مشت کرد. یک دقیقه بعد توماس مولر روی پاس بلند بواتنگ توپ را از بورکی که روی زمین شیرجه رفته بود عبور داد و از فاصله 14 متری دروازه خالی دورتموند را باز کرد.




بعد از این گل بازیکنان دورتموند که تا این لحظه بهتر عمل کرده بودند در شوک فرو رفتند و بایرنی‌ها دقیقه به دقیقه قدرتمندتر عرض اندام می‌کردند.
دقیقه 35 خطای مخیتاریان روی تیاگو در محوطه جریمه دورتموند تیم حریف را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. اینبار هم مولر پشت این توپ ایستاد و نتیجه را 2 بر 0 کرد. فقط دو دقیقه از این گل گذشته بود که پی‌یر امریک آوبامیانگ روی پاس کاسترو دورتموند را صاحب گل کرد و اختلاف را به حداقل رساند. نیمه اول با نتیجه 2 بر 1 به سود باواریایی‌های میزبان به پایان رسید.



با شروع نیمه دوم ارسال بلند توپ توسط بواتنگ موجب شد لواندوفسکی از سردرگمی و ناهماهنگی هوملس، بندر و بورکی حداکثر استفاده را کرده و در ادامه طوفان گلزنی که طی ده روز اخیر به پا کرده بروسیا دورتموند را نیز بی نصیب نگذارد.



او یکبار دیگر هم در دقیقه 58 به لطف حرکت خوب و مسلط ماریو گوتزه دروازه دورتموند را باز کرد. شاگردان گواردیولا در ادامه به حفظ توپ در میانه میدان مشغول بودند و طبیعتا به نظر می‌رسید دیگر عجله‌ای برای حمله ندارند. با این حال ماریو گوتزه هم دقیقه 66 برای بایرن گل زد تا تیم میزبان در پایان این دیدار خانگی را با نتیجه 5 بر 1 به سود خود به پایان برساند.
  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی