خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ

محرومیت نورمحمدی و دهنوی قطعی است

رضا نورمحمدی، کاپیتان تیم پرسپولیس و قاسم دهنوی بازیکن تیم صبای قم از سوی کمیته انضباطی محروم خواهند شد.


به گزارش"ورزش سه"، امروز اعضای کمیته انضباطی دور هم جمع خواهند شد و با مطالعه گزارش داور درباره این دو بازیکن تصمیم خواهند گرفت.

این دو بازیکن در جریان بازی به دلیل توهین به یکدیگر از سوی داور بازی اخراج شدند. شدت توهین های این دو بازیکن به یکدیگر به قدری واضح بود که ببیننده تلویزیونی آن را تشخیص داد!

پیشتر عبدالهی، دبیر کمیته انضباطی گفته بود نمی توانیم از روی لب خوانی بازیکنی را محروم کنیم اما مسئله این جاست که دلیل اخراج این دو بازیکن درگیری و بی ادبی به یکدیگر بوده و داور در گزارش به صراحت به آن اشاره کرده است!

همان طور که قبلا اشاره کرده بودیم کمیته انضباطی بر اساس مواد مشخص در آئین نامه انضباطی می تواند یک تا سه جلسه این دو بازیکن را محروم کند.

بعد از اعلام محرومیت یک جلسه ای سوشا مکانی به خاطر اتفاقات دیدار با ملوان برانکو علیه کمیته انضباطی جبهه گرفت. بعد از این جبهه گیری بود که برخی پیش بینی کردند کمیته انضباطی عقب نشینی خواهد کرد و برای اینکه اعتراض ها بخوابد به محرومیت یک جلسه ای رضا نورمحمدی ناشی از کارت قرمز اکتفاء خواهد کرد اما یکی از اعضای کمیته انضباطی با رد این فرضیه گفت: امروز برای بررسی این پرونده جلسه داریم و دیروز صحبت از اعمال قانون علیه این دو بازیکن بود.

  • محمد حسینی

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی