خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ق.ظ

پیروزی لحظات پایانی سیتی مقابل سویا

منچسترسیتی در دیداری خانگی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شد با گل دقایق پایانی کوین دی‌بروین، 2-1 سویا را شکست دهد.



به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بیشتر دقایق بازی با تساوی 1-1 همراه بود، کوین دی‌بروین بار دیگر ارزش‌های خود برای سیتی را ثابت کرد و در دقیقه 92، موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و در شب تساوی یووه، سیتی را به پیروزی ارزشمندی برساند.
بازی در نیمه اول، با برتری نسبی سیتی همراه بود و شاگردان پیگرینی توسط دی‌بروین و بونی، صاحب دو موقعیت شدند که موفق به استفاده از آن نشدند. پس از آن، سویا سر بر بازی شد و توانست چندین موقعیت خوب روی دروازه هارت ایجاد کند تا اینکه در دقیقه 30، کونوپلیانکا موفق شد از جاگیری اشتباه مانگالا استفاده کرده و روی سانتر کوتاه ویتولو، دروازه هارت را باز کند.



اما برتری سویا طولی نینجامید تا اینکه در دقیقه 37، عادل رامی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و بار دیگر کار به تساوی کشیده شد.



در ادامه، سیتی بازی را در دست گرفت و نسبت به حریف، موقعیت‌های بیشتری ایجاد کرد ولی در زدن ضربات پایانی، شاگردان پیگرینی ضعیف ظاهر شدند. دی‌بروین، توره و استرلینگ، چندین موقعیت در اختیار داشتند ولی نتوانستند از آنها استفاده خوبی ببرند.
از سوی دیگر، سویا نیز توسط کرون دلی و کوکه صاحب موقعیت شد ولی نتوانست استفاده کند. در نهایت، در دقیقه 92، دی‌بروین  با یک ضربه دقیق، دروازه ریکو را فرو ریخت و سیتیزن‌ها را در لحظات پایانی پیش انداخت.  با این پیروزی، سیتی به رده دوم گروه صعود کرد و اختلاف خود با یوونتوس را به یک امتیاز رساند.

  • محمد حسینی

سویا

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی