خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ق.ظ

پیروزی دشوار آرسنال مقابل اورتون


آرسنال با پیروزی 2-1 مقابل اورتون، به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرسن ونگر که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کردند، امشب هم در دیداری جذاب و تماشایی که هر دو تیم موقعیت هایی زیادی داشتند، توانستند اورتون را شکست بدهند و به صدر جدول صعود کنند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، این آرسنالی ها بودند که کنترل بازی را در دست گرفتند. اولین موقعیت جدی بازی نصیب مسوت اوزیل شد که می توانست در موقعیتی تک به تک دروازه حریف را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه تیم هاوارد به بیرون رفت.
برتری توپچی ها ادامه پیدا کرد و سرانجام این تیم در دقیقه 36 توسط الیویه ژیرو به گل رسید. یک ارسال تماشایی از اوزیل از پشت محوطه جریمه به دهانه دروازه، با ضربه سر دیدنی ژیرو، به گل اول آرسنال تبدیل شد.
تیم میهمان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که آرسنال به گل دوم رسید. یک ضربه خطر از سمت راست محوطه جریمه اورتون، یک ضربه آزاد نصیب میزبان کرد. این بار سانتی کازورلا توپ را به دهانه دروازه فرستاد و لورن کوشیلنی کار را تمام کرد.
بعد از این گل اورتون از لاک دفاعی خارج شد و سرانجام روی یک ضدحمله سریع، راست بارکلی یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد. ستاره جوان اورتون پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی شد و ضربه او بعد از برخورد به بدن گابریل پائولیستا کمانه کرد و وارد دروازه پتر چک شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
روند جذاب بازی در نیمه دوم ادامه پیدا کرد و هر حمله آرسنال با یک ضربه حمله خطرناک از سوی اورتون پاسخ داده شد. دو تیم چند بار هم تیر دروازه یکدیگر را به لرزه درآوردند. زیرو و اوزیل از آرسنال و لوکاکو از اورتون، بازیکنانی بودند که ضربه شان با برخورد به تیرک دروازه، راهی به چهارچوب پیدا نکرد.
در ثانیه های پایانی بازی، گرت بری، هافبک باتجربه اورتون، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما هیچ کدام از این فعل و انفعالات به گل های بیشتر منجر نشد و آرسنال با همان نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی