خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ق.ظ

پدیده 1 - نفت 2


تیم نفت تهران با بردی دشوار در خانه پدیده از انتهای جدول فاصله گرفت و 11 امتیازی شد. آنها یک بازی عقب افتاده نیز دارند که با برد در آن می‌توانند به نیمه بالایی جدول برسند.


به گزارش "ورزش سه"، نفتی‌ها در این بازی با گل‌های بوحمدان و صادقیان اولین شکست خانگی را به پدیده تحمیل کردند. تیمی که در خانه به هیچ تیمی باج نمی‌داد ولی امروز به نفت باخت.

هفته دهم لیگ برتر
استادیوم: ثامن مشهد
داور: احمد صالحی ؛ کمک داوران: مجید ویشگاهی، ایوب غلامزاده و علی صفایی


پدیده:
مجتبی روشنگر، محمد حسین مرادمند، محمود خمیسی، ابوالحسن جعفری، معین عباسیان، کریم احمدی(مهرداد قنبری 81)، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی(محمد علی مردانی 69)، میلاد غریبی، مهدی خیری و یونس شاکری
سرمربی: رضا مهاجری

نفت:
وحید شیخ‌ویسی، جلال حسینی، محمد دانشگر، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کورورشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان(سعید لطفی 81)، مهدی مومنی(رضاوند66) و ارسلان مطهری(آل کثیر 94)
سرمربی: علیرضا منصوریان

اخطار:

پدیده - محمود خمیسی(25)
نفت -  حمید بوحمدان(32) - سیامک کوروشی(36) - وحید حمدی‌نژاد(53) - وحید شیخ‌ویسی(87)

شرح گل:

پدیده 0 - نفت 1(حمید بوحمدان: دقیقه 26): خطایی که صادقیان گرفته بود را بوحمدان از فاصله 35 متری با قدرت به سمت دروازه پدیده زد که توپ او در میانه راه و روی خط محوطه جریمه به مرادمند خورد و تغییر جهت داد تا روشنگر جهت توپ را تشخیص ندهد تا نفت به گل برسد.
پدیده 1 - نفت 1(مهدی خیری: دقیقه 49): خیری با فرار از پشت محوطه جریمه و بین دو مدافع نفت شوت زد که توپ او به کوروشی برخورد کرد و در همان منطقه به هوا رفت اما خیری دوباره این توپ را سر ضرب شوت زد که وارد دروازه نفت شد تا بازی مساوی شود.
پدیده 1 - نفت 2(پیام صادقیان: دقیقه 56): پنالتی که مطهری با زیرکی از روشنگر گرفته بود را پیام صادقیان به سمت چپ دروازه روشنگر زد که این دروازه‌بان ایستاده ورود توپ به دروازه‌اش را تماشا کرد.

شرح بازی
نفت برای تکرار پیروزی وارد زمین شده بود و پدیده نمی‌خواست اولین شکست خانگی را متحمل شود. دو تیم بازی را آرام آغاز کردند ولی پدیده مالکیت توپ را در اختیار داشت تا اینکه ضربه آزاد بوحمدان بعد از برخورد به مرادمند مدافع مشهدی‌ها وارد دروازه روشنگر شد تا شاگردان مهاجری بعد از دقیقه 26 بازی پر استرسی تا پایان نیمه نخست انجام دهند و این نفتی‌ها باشند با در اختیار داشتن توپ و میدان در میانه زمین چشم به ضد حملات داشته باشند. این تاکتیک نفتی‌ها همراه با یک بازی فیزیکی آنها را با پیروزی یک بر صفر به رختکن فرستاد.
در نیمه دوم پدیده برای جبران نتیجه وارد زمین شد و توانست دقیقه 49 توسط مهدی خیری به گل برسد اما نفتی‌ها خیلی زود آن را جبران کردند اما شادی آنها خیلی ادامه نداشت و پنالتی که مطهری گرفت را صادقیان به گل تبدیل کرد تا دوباره نفت پیش بیافتد. پس از آن دوباره تیم منصوریان تاکتیک دفاعی بعد از گل اول را پیش گرفت و تعویض‌های او هم بیانگر حفظ نتیجه بود. پدیده هر چه زد به در بسته خورد و بی‌دقتی مهاجمان این تیم موجب شد این دیدار 2 بر 1 به سود نفت خاتمه پیدا کند.

بهترین بازیکن:

این عنوان به پیام صادقیان می‌رسد که خطای گل اول نفت را گرفت و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. او دو، سه موقعیت جدی هم برای هم تیمی‌هایش به ویژه بوحمدان خلق کرد که به گل تبدیل نشد. البته صادقیان دقیقه 51 بازی جوانمردانه را رعایت نکرد اما به غیر از آن چهره ویژه و برتر فنی این دیدار بود.

اتفاق ویژه:

پدیده بعد از دو تساوی خانگی برابر فولاد و استقلال تهران و دو پیروزی مقابل سیاه‌جامگان و تراکتورسازی تبریزی یکی از تیم‌های بدون شکست خانگی لیگ بود اما این اتفاق در بازی با نفت نیافتاد و شاگردان منصوریان نخستین شکست خانگی را به پدیده تحمیل کردند. صادقیان که فصل آرامی را در نفت سپری می‌کرد دقیقه 51 در حالی که هم تیمی‌اش روی زمین افتاده بود بازی جوانمردانه را رعایت نکرد تا یکی دیگر از اتفاقات ویژه بازی را رقم بزند.

دقایق حساس:

دقیقه 4: ضربه سر دانشگر بعد از ارسال صادقیان از کرنر راهی به دروازه پدیده پیدا نکرد.
دقیقه 43: صادقیان بعد از نفوذ از سمت راست محوطه جریمه پدیده در حالت سانتر قرار داشت اما توپ را به طرف دروازه روشنگر شوت زد که این دروازه‌بان با دو دست توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.
دقیقه 49: پاس به بیرون صادقیان از سمت راست زمین را بوحمدان با بی‌دقتی با اختلاف از پشت محوطه به بیرون زد.
دقیقه 63: ضربه آزاد بادامکی به شکل خطرناکی از بالای دروازه نفت راهی اوت شد.
دقیقه 74: ارسال جعفری را خیری با ضربه سر زد اما توپ او به اوت رفت.
دقیقه 76: بهترین فرصت برای گل سوم نفت را مطهری به بیرون زد. او که با روشنگر تک به تک شده بود از خروج گلر پدیده استفاده نکرد و از زیر پای او توپ را آرام آرام راهی اوت کرد.
دقیقه 79: کریم احمدی چند دقیقه بعد از سایه‌زنی توپ پشت محوطه نفت قصد داشت با حرکت آکروباتیک دروازه شیخ‌ویسی را باز کند که توپ به پای مخالف او خورد و بی‌اثر بود.
دقیقه 81: جعفری بعد از یک سر توپ زیبا و دریبل مدافع نفت با پای چپ قصد گشودن دروازه نفت را کرد که شیخ‌ویسی فقط یک کرنر تقدیم پدیده کرد.
دقیقه 82: ضربه سر شاکری از کنار تیر عمودی نفت راهی اوت شد.
دقیقه 86: ایستگاهی تماشایی غریبی از پشت محوطه مماس به تیر عمودی دروازه نفت بیرون رفت.
دقیقه 90: سانتر جعفری را یونس شاکری با یک قیچی برگردان بد به آسمان زد.

حاشیه:

* هواداران پدیده برای ورود به پارکینگ ورزشگاه ثامن با مشکل مواجه بودند.
* سر به سر شدن مرادمند و دانشگر مدافعان دو تیم در دقیقه 12 بعد از کرنر پدیده موجب مصدومیت این دو بازیکن شد که بعد از وقفه یک دقیقه‌ای دوباره بازی به جریان افتاد.
* هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس از دقیقه 21 تا 24 توسط تماشاگران مشهدی تشویق شد.
* دقیقه 28 توپ به دست مومنی خورد اما داور این توپ را هند تشخیص نداد تا صدای اعتراض پدیده‌ای ها شنیده شود.
* ضربه شدید بوحمدان به معین عباسیان فقط کارت زرد داور را به همراه داشت.
* تماشاگران مشهدی با هر برخورد بازیکنان دو تیم به نفتی‌ها اعتراض می‌کنند.
* دقیقه 51 مهدی مومنی مهاجم نفت روی زمین افتاده بود و تمام بازیکنان ایستادند تا پیام صادقیان توپ را به اوت بزند اما او توپ را از سمت راست زمین برداشت و بعد از طی کردن فاصله 50 متری به دروازه پدیده رسید و موقعیت جدی خلق کرد که البته توپ او گل نشد. بعد از متوقف شدن بازی بازیکنان پدیده به سمت صاقیان رفتند و به او معترض شدند که درگیری بین برخی بازیکنان دو تیم پیش آمد که حمدی‌نژاد در متن آن قرار گرفته بود. منصوریان هم به این صحنه معترض بود و از مهاجری معذرت‌خواهی کرد.
* بعد از پنالتی که برای نفت گرفته شد در تمامی برخوردها تماشاگران مشهدی از داور می‌خواهند دوباره برای زردپوشان پنالتی بگیرد!
* لحظه خروج صادقیان از زمین مسابقه تماشاگران پدیده به کاری که او ابتدای نیمه دوم انجام داده بود اعتراض کردند.
* در دقایق پایانی محمد خرمگاه با یکی از اعضای کادر فنی پدیده درگیری لفظی پیدا کرد.
* به زمین افتادن بازیکنان نفت با ناراحتی پدیده‌ای ها همراه بود.
* بعد از سوت پایان بازی رضا مهاجری سرمربی پدیده به سمت داور رفت و به نحوه قضاوت او اعتراض کرد.

  • محمد حسینی

نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی