خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ق.ظ

پیروزی پرگل منچسترسیتی برابر پالاس

منچسترسیتی با پیروزی 5-1 مقابل کریستال پالاس، به دور بعدی رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس صعود کرد.


به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها موفق شدند پیروزی خوبی مقابل تیم خوب کریستال پالاس کسب کنندو با قدرت راهی دور بعد جام اتحادیه شوند. شاگردان پیگرینی از همان ابتدای بازی برتری خود را تا پایان بر حریف غلبه کردند و توانستند پیروزی پرگلی به دست آورند.
سیتی در دقیقه 22 صاحب یک کرنر شد که روی سانتر کولاروف، ویلفرد بونی توانست دروازه پالاس را باز کند.در ادامه سیتی فشار خود را بیشتر کرد تا در دقایق پایانی نیمه اول، پس از یک پاسکاری عالی، با ضربه دقیق دی بروین به گل دوم رسیدند. نیمه اول با برتری 2-0 سیتی به پایان رسید.
نیمه ی دوم هم با برتری سیتی شروع شد و در دقیقه 60، روی پاس کات بک عالی دی بروین، ایهیناچو جوان موفق شد گل سوم را وارد دروازه پالاس کند تا نوید یک پیروزی پرگل را به هواداران تیمش بدهد.
سیتی فشار خود را حفظ کرد تا در دقیقه 76 صاحب یک پنالتی شد که یحیی توره موفق شد گل چهارم را وارد دروازه حریف کند. در دقیقه 89، دلانی که پیشتر یک موقعیت خوب را از دست داده بود، توانست دروازه کابایرو را باز کند و یک گل را جبران کند.با این حال، سیتی به حملات خود ادامه داد و در وقت های اضافه، روی پاس ایهیناچو، گارسیا جوان توانست گل پنجم را هم وارد دروازه هنسی کرده و اولین گل خود برای سیتی را به ثمر برساند.
در نهایت، بازی با نتیجه 5-1 به نفع سیتی به پایان رسید و شاگردان پیگرینی توانستند به دور بعد جام اتحادیه صعود کنند.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی