خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ق.ظ

نکاتی از دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس

ذوب یحیی گل محمدی به عنوان مدافع قهرمانی فصل گذشته جام حذفی فردا در دیداری حساس برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تاکتیکی فوتبال ایران در هفته های اخیر مطمئنا در بازی فردا به دنبال ارائه دیداری تماشاگرپسند خواهند بود و باید دید در نهایت کدام از این مرحله جان سالم به در خواهند برد. در ادامه نکاتی از این دیدار حساس را با هم مرور خواهیم کرد.

* از بین همه تمام شاگردان برانکو ایوانکوویچ در زمان حضورش در تیم ملی، سرمربی کروات با یحیی گل محمدی بعنوان سرمربیان فعلی فوتبال ایران رابطه صمیمانه تری داشت.

* برانکو تاکنون 5 دیدار با مربیان پرسپولیسی در این فصل برگزار کرده که برابر استیلی و ملوان دو بار به پیروزی رسیده، برابر صبای علی دایی تساوی کرده و یحیی به همراه ذوب در لیگ برتر این تیم را شکست داد و حسین فرکی نیز به همراه سپاهان موفق به شکست 4 بر دو شد.

* آخرین بار این دو تیم در جام حذفی و در فولادشهر با گل محمد نوری بازی را به سود پرسپولیس به اتمام رساندند و یحیی گل محمدی نیز هدایت آن تیم را برعهده داشت.

* آخرین بازی دو تیم در این مرحله از جام حذفی در فصل گذشته و در تهران برگزار شد که شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند این تیم را با دو گل شکست دهند و پرسپولیس را حذف کنند.

* محسن مسلمان بعنوان بازیکن ذوب آهن مورد نیاز یحیی گل محمدی قرار نگرفت و باشگاه ذوب نسبت به این بازیکن اعلام بی نیازی کرد تا او تیم آینده خود را انتخاب کند. در نهایت نیز مسلمان موفق شد زیر نظر برانکو به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چند دیدار اخیر پرسپولیس معرفی شود.

*مهدی رجب زاده عضو فعلی ذوب آهن در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ همواره حق خودش می دانسته در تیم ملی و در جام جهانی 2006 حضور داشته باشد و برانکو نیز در رد دعوت او اعلام می کرد کلاس فنی مورد نظر برای حضور در تیمش را نداشته است.

* مهدی طارمی و مسعود حسن زاده به عنوان گلزنان شاخص دو تیم در این بازی حضور ندارند. مهدی طارمی با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد و در بازی لیگ برتر بین دو تیم هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و حسن زاده نیز در تیم مقابل موفق شد یکی از گل های تیمش در دیدار لیگ برتر را به ثمر برساند.

* آخرین بازی پرسپولیس در فولادشهر با شکست 4 گله این تیم همراه بود و پرسپولیس با نتیجه 4 بر دو برابر سپاهان شکست خورد.

* آخرین بازی پرسپولیس بدون حضور سوشا مکانی در مشهد و برابر سیاه جامگان بود که شاگردان برانکو موفق شدند با نتیجه دو بر یک به برتری برسند.

* محسن بنگر با سابقه چندین سال بازی در اصفهان و سپاهان آشنایی ویژه ای با فولادشهر دارد و فردا نیز به عنوان کاپیتان سرخپوشان به دنبال صعود از این مرحله است و باید دید بعد از مدت ها هواداران ذوبی با توجه به سابقه سپاهانی اش او را مورد هدف شعارهای خود قرار می دهند یا خیر.

  • محمد حسینی

ذوب آهن

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی