خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ق.ظ

پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل آرسنال

بایرن مونیخ در دیداری جذاب و تماشایی، موفق شد با نتیجه 5-1 آرسنال را از پیش رو بردارد.



به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت مقابل آرسنال شکست خورده بودند، در دیدار امشب اجازه نفس کشیدن به تیم حریف ندادند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.
مطابق انتظار بایرن با اعتماد بنفس حاصل از بازی در آلیانس آرنا بازی را با تسلط بهتری آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. فقط ده دقیقه از شروع گذشته بود که روبرت لواندوفسکی نخستین موقعیت بایرن در این دیدار را به گل تبدیل کرد و تلاش‌های آرسنالی‌ها برای گیر انداختن این بازیکن لهستانی در تله آفساید هم بی‌نتیجه بود. دو دقیقه بعد به نظر می‌رسید آرسنال کار را به تساوی کشاند؛ اوزیل سانتر مونرئال را از فاصله پنج متری به درون دروازه نویر شوت کرد اما داور این گل را به دلیل استفاده اوزیل از دست نپذیرفت.
در ادامه باز هم بایرنی‌ها سوار بر بازی شدند و دقیقه 29 توانستند گل دوم را هم وارد دروازه توپچی‌ها کنند. دوگلاس کاستا از سمت راست لام را صاحب توپ کرد، کاپیتان لام سانتر خوبی را برای کومان فرستاد اما او در زدن ضربه نهایی ناکام بود و شانس آورد که توپ به توماس مولر رسید تا این حرکت تیمی زیبا به نتیجه برسد.



بایرن در این نیمه بدون تردید تیم برتر میدان بود و با تاکتیک همیشگی مالکیت توپ اجازه جولان دادن به شاگردان ونگر نمی‌داد. یک دقیقه پیش از پایان نیمه اول داوید آلابا هم از خط دفاعی به جلو آمد و توپی که از سانتی کازورلا گرفته بود را با پای چپ به سمت دروازه پتر چک شوت کرد، که این ضربه هم منجر به گل شد تا نیمه اول با برتری قاطع باواریایی‌های میزبان به پایان برسد.




با شروع نیمه دوم آرسنالی‌ها در تلاش برای جبران این نتیجه برآمدند اما بایرنی‌ها اجازه عرض اندام به آنها نمی‌دادند. دقیقه 55 نوبت به روبن که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده و یک دقیقه قبل به جای کینگزلی کومان وارد میدان شده بود رسید تا او هم سهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. این ستاره هلندی موفق شد روی همکاری آلابا و داگلاس کاستا گل چهارم بایرن در این دیدار را به نام خود ثبت کند. دو دقیقه بعد کازورلا سعی داشت یکی از گل‌های خورده را حبران کند اما نویر او را ناکام گذاشت. با این حال دقیقه 69 اولیویه ژیرو توانست بالاخره بهترین دروازه‌بان جهان را تسلیم کند و روی پاس الکسیس سانچز دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.
این گل روحیه آرسنالی‌ها را تقویت کرد و آنها در این دقایق چند ضربه کرنر به دست آوردند اما هیچ کدام نتیجه‌ای را در بر نداشت تا دقیقه 89 این بایرن باشد که آخرین ضربه را هم بر پیکره توپچی‌ها وارد می‌کند. باز هم توماس مولر و باز هم به لطف پاس داگلاس کاستا این بار روی یک ضد حمله بایرن را به گل رساند تا کار تمام شود و آرسنال با شکست 5 بر 1 خاطره برد شیرین 2 بر 0 بازی رفت در لندن را از حافظه خود پاک کند.

  • محمد حسینی

آرسنال

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی