خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ق.ظ

تساوی آرسنال و تاتنهام در دربی لندن

دیدار حساس تیم های آرسنال و تاتنهام در دربی لندن با تساوی 1-1 به پایان رسید.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از توقف منچسترسیتی مقابل استون ویلا، آرسنال فرصت داشت تا با پیروزی در این دیدار، به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد اما شاگردان ونگر در نهایت به یک امتیاز از این دیدار خانگی رضایت دادند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و هر حمله از سوی یکی از دو تیم، با حمله تیم مقابل پاسخ داده می شد. البته بازیکنان تاتنها بیشتر به دنبال استفاده از ضد حملات بودند و سرانجام روی یکی از همین ضدحملات، در دقیقه 32 به گل رسیدند.
ارسال خوب دنی رز پشت مدافعان آرسنال به هری کین رسید و او هم در موقعیتی تک به تک، دروازه پتر چک را باز کرد.
بعد از این گل آرسنالی ها پیش کشیدند اما تلاش آنها برای زدن گل تساوی در نیمه اول بی ثمر بود این نیمه با همان تک گل به پایان رسید.
آرسنالی ها نیمه دوم را هجومی تر آغاز کردند و حتی می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی برسند اما ضربه سر الیویه ژیرو به تیر دروازه هوگو لوریس برخورد کرد.
حملات میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 77، کیه رون گیبس گل تساوی توپچی ها را به ثمر رساند. ارسال خوب مسوت اوزیل با ضربه گیبس و اشتباه لوریس وارد دروازه تاتنهام شد.
در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی تلاش زیادی کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی