خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ق.ظ

پیروزی پرگل یوونتوس در خانه امپولی

یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل امپولی به پیروزی 3-1 دست پیدا کرد.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در هفته های اخیر نمایش های بهتری در سری A داشتند، در دیدار امروز هم توانستند مقابل امپولی به پیروزی برسند و بالاتر از آتالانتا در رتبه هفتم جدول جای بگیرند.
تیم میزبان بازی با بهتر شروع کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود. بعد از سپری شدن 10 دقیقه ابتدایی، یوونتوسی ها پی کشیدند اما این امپولی بود که در دقیقه 19 توسط ماسیمو ماکارونه به گل رسید.  اشتباه بونوچی، ماکارونه را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 1-0 کرد.
یوونتوسی ها خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 32، ماریو مانژوکیچ کار را به تساوی کشید. تعلل مدافعان میزبان باعث شد تا مانژوکیچ صاحب موقعیت شود و نتیجه را مساوی کند.
حملات یووه ادامه پیدا کرد و در دقیقه 38، پاتریس اورا گل دوم بیانکونری را به ثمر رساند. روی کرنر کوادرادو بود که اورا با ضربه سری دیدنی، کار را تمام کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 2-1 یووه به پایان رسید.
در نیمه دوم هر دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی تلاش زیادی انجام دادند و سرانجام این یوونتوس بود که در دقیقه 84، توسط پائولو دیبالا به گل سوم رسید. پاس چیپ عالی پوگبا پشت مدافعان امپولی، به لیششتاینر رسید. ضربه این مدافع سوئیسی و به دنبال آن، مانژوکیچ توسط دروازه بان حریف دفع شد اما دیبالا در نهایت کار را تمام کرد. تلاش تیم میزبان برای جبران گل های خورده در دقایق باقی مانده بی نتیجه بود و یوونتوس 3-1 به پیروزی رسید.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی