خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ق.ظ

بوناچیچ و استیماچ گزینه های جدید سپاهان

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان اعلام کرد در صورتی که سرمربی فولاد خوزستان قراردادش را با این باشگاه فسخ نکند، این باشگاه وارد مذاکره با گزینه‌های دیگر خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، منوچهر نیکفر درباره اینکه دراگان اسکوچیچ راهی تمرین فولاد خوزستان شد و گویا فسخ قراردادش با این باشگاه برای حضور در سپاهان به مشکل خورده است، گفت: ما تا امشب به این مربی وقت دادیم تا وضعیتش را با باشگاه فولاد خوزستان مشخص کند و در غیر این صورت سراغ گزینه‌های بعدی خواهیم رفت.

وی درباره اینکه گزینه‌های بعدی سپاهان کدام مربیان هستند و آیا باز هم گزینه‌های قبلی مدنظر این باشگاه اصفهانی قرار دارد، اظهار داشت: همان گزینه‌های قبلی مدنظر ما هستند که طبق اولویت با لوکا بوناچیچ و  ایگور استیماچ وارد مذاکره خواهیم شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا گزینه ایرانی هم مدنظر این باشگاه قرار دارد یا نه، خاطرنشان کرد: خیر، در حال حاضر گزینه ایرانی مدنظر ما نیست و مربیان اسپانیایی و برزیلی گزینه‌های بعدی ما هستند.

  • محمد حسینی

سپاهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی