خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ق.ظ

تراکتور 0 - سیاه‌جامگان 0

داستان ناکامی تراکتورسازی مقابل تیم‌های مشهدی ادامه دارد. آنها بعد از شکست مقابل پدیده امروز هم مقابل سیاه جامگان به تساوی رضایت دادند.



به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که در 6 بازی این فصل موفق به گلزنی نشده و با وجود آنکه شرایط این تیم رو به بهبود به نظر می‌رسید باز هم آنها مقابل تیم پایین جدولی سیاه جامگان متوقف شدند. شاگردان تونی در حال حاضر با 15 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته‌اند.

ساعت 15:15 ، هفته دوازدهم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشگر: ۱۰۰۰۰ نفر
داور: موعود بنیادیفر، کمک‌ها: سعید قاسمی و علی‌اکبر نوری
اخطار: عنایتی 17،بهروز افشاری 52 ، امیر تیزرو 80 سیاه جامگان -

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، بختیار رحمانی، احمد عبدالله زاده(۷۲سامان نریمان جهان)، شاهین ثاقبی(59 یان رامسی)، سروش رفیعی، آگوستو سزار و حمزه یونس.
سرمربی: تونی اولیویرا

سیاه جامگان:
 محمد حسن عین افشار، امیر تیزرو، سید میثم حسینی، سالار افراسیابی، سعید مهدی پور، بهروز افشار فروغی، احمد کامدار(۸۲پیمان میری)، مصطفی احمدی، میلاد صفایی(۷۳جیمی داسیلوا)، محسن دلیر(۵۳حسین زامهران)، غلامرضا عنایتی.
سرمربی: فرهاد کاظمی

شرح بازی:

تراکتورسازان در نیمه دوم هم همانند نیمه اول توپ و میدان را به صورت کامل در اختیار داشتند و موقعیت‌های زیادی در هر دو نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر و البته عملکرد بسیار خوب عین‌افشار درون دروازه سیاه جامگان باعث شد حملات سرخپوشان تبریزی بی‌نتیجه بماند و تیم فرهاد کاظمی موفق شود با گرفتن یک امتیاز شیرین خارج از خانه راهی مشهد شود و تراکتورسازان را بی‌نصیب از دو امتیاز خانگی بگذارد تا بدین ترتیب شاگردان تونی اولیویرا نتوانند بعد از آن دو برد متوالی باز هم پیروزی کسب کنند.



دقایق حساس:

دقیقه ۸: ارسال کامدار از نقطه کرنر در محوطه جریمه با ضربه بازیکنشان مواجه شد که توپ در دستان اخباری قرار گرفت.
دقیقه ۱۰: شوت محکم ثاقبی از پشت محوطه جریمه را عین افشار به زیبایی دفع کرد‌.
دقیقه ۱۱: ضربه کرنر بختیار رحمانی در محوطه جریمه به سروش رفیعی رسید که شوت او را نیز گلر سیاه جامگان برگشت داد.
دقیقه ۱۶:درگیری ایران پوریان و عنایتی کاپیتان دو تیم در محوطه جریمه باعث سرنگون شدن ایران پوریان شد و در نهایت داور به عنایتی کارت زرد نشان داد.
دقیقه ۱۸:اوت بلند تیزرو در محوطه جریمه تراکتور با ضربه سر مهاجمشان مواجه شد که اخباری توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۲۲ : پاس کوتاه بختیار رحمانی از روی نقطه کرنر به رفیعی رسید و سروش توپ را به آقایی رساند شوت آقایی در برگشت به ثاقبی رسید و توپ این بازیکن نیز به بیرون رفت.
دقیقه 36 : برخورد ایران پوریان با دلیر باعث مصدومیت این بازیکن شد و دلیر به بیرون از زمین انتقال یافت.
دقیقه ۴۶: ضربه دلیر که با نوک پا زده شد را اخباری به زیبایی برگشت داد‌.
دقیقه ۴۹: برخورد رحمانی با دلیر باعث مصدومیت مجدد مهاجم سیاه جامگان شد.
دقیقه ۵۳:خطای افشاری روی رفیعی باعث شد داور اعلام ضربه ایستگاهی برای تراکتور کند،رحمانی در آن صحنه پشت توپ ایستاد که شوت زیبایش را عین افشار دور کرد.
دقیقه ۵۴:در ضربه کرنر مجدد که رحمانی ارسال کرد توپ را سعید آقایی با پشت پا دوباره به همان بازیکن داد و شوت محکم بختیار که با بغل پا ارسال شد با فاصله کمی از کنار  دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۰: ارسال سروش رفیعی از سمت راست را عین افشار مشت کرد.
دقیقه ۶۲: ارسال سروش رفیعی یان رمزی را با گلر سیاه جامگان تک به تک کرد ولی او فرصت گلزنی را به راحتی از دست داد.
دقیقه ۶۴: خلیل زاده با مهاجم حریف سر به سر شدند و هردویشان روی زمین افتادند.
دقیقه 74: فرصت عالی برای سیاه جامگان با سکندری خوردن مهاجم این تیم در شرایط تک به تک با اخباری به هدر رفت.
دقیقه 74: ضدحمله سریع تراکتور و ضربه سر تماشایی مهاجم این تیم با واکنش عالی عین افشار راهی به دروازه سیاه جامگان نبرد.
دقیقه ۷۸: ارسال رحمانی به نریمان جهان رسید و شوت محکم او به بیرون رفت.
دقیقه ۸۱: ارسال رمزی به سزار رسید که توپ این بازیکن به بیرون رفت.
دقیقه 83: نفوذ سامان نریمان‌جهان و برخورد او با مدافعان سیاه جامگان اعتراض شدید هواداران تراکتورسازی را نسبت به داوری در پی داشت.
دقیقه ۸۳:سروش رفیعی دو بازیکن حریف را پشت سر گذاشت و‌توپش در محوطه جریمه به یونس رسید که این بازیکن نتوانست از آن استفاده کند.
دقیقه ۸۵:شوت از راه دور سزار با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۹۴: یان رمزی باز هم از موقعیتی که برای او ساخته شد استفاده نکرد.

بهترین بازیکن

 دروازه‌بان سیاه جامگان عین‌افشار نمایش فوق‌العاده‌ای از  خود نشان داد و بارها مهاجمان تراکتور را متوقف کرد تا تیمش با یک امتیاز خارج از خانه باارزش به مشهد بازگردد.

اتفاق ویژه

 فرهاد کاظمی برای دومین‌بار در این فصل توانست تراکتور را در تبریز متوقف کند. او قبلا با راه‌آهن این کار را انجام داده بود. تیم سابقش که اتفاقا امروز در مشهد شکست خورد.

درحاشیه :

*تراکتوری ها از ۱۱ بازی ای که در این فصل انجام داده اند، ۶ بازی را میزبان بوده اند و تنها موفق به پیروزی در یک دیدار شده اند. با  چهار تساوی و یک باخت،آنها از ۱۸ امتیاز ممکنه بازی های خانگی، ۱۱ امتیاز را از دست داده اند.
*سیاه جامگان در خارج از خانه عملاً یک تیم از پیش بازنده بوده است. آنها فقط در یک دیدار به یک تساوی ارزشمند دست یافته اند، آنهم مقابل تیم مدعی سپاهان!
*از نکات قابل توجه این بازی می توان به بازکشت احمد کامدار و محسن دلیر به تبریز اشاره کرد . این دو بازیکن که فصل پیش در تراکتور بازی می کردند اما در پایان فصل با نظر تونی از این تیم جدا شده اند و حال با لباس سیاه جامگان مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند .



*هدایت تیم سیاه جامگان را فرهاد کاظمی بر عهده دارد که پیش از این نیز با تیم راه آهن به مصاف تراکتور رفته و این بازی با تساوی به پایان رسیده بود.
*فرهاد کاظمی با فریادهایش از بازیکنان جوان خود درخواست می کرد حواس خود را جمع کنند.
*حمزه یونس و میثم حسینی در صحنه ای از بازی با یکدیگر درگیری لطفی پیدف کردند.
*رضا عنایتی اولین اخطاری بازی بود. عنایتی در صحنه خطایی که به سود سیاه جامگان اعلام شده بود, با محمد ایرانپوریان درگیر شد که ابتدا داور بازی را قطع کرد و به هر دو کاپیتان تذکر داد. اما این درگیری باز هم ادامه داشت و این بار ایرانپوریان روی ضربه ای که عنایتی به او زد, نقش بر زمین شد. همین اتفاق کافی بود تا داور اولین کارت زرد بازی را به کاپیتان سیاه جامگان نشان دهد. عنایتی روی این صحنه به شدت معترض بود و اعتقاد داشت ایرانپوریان تمارض کرده است.
*محمد حسن عین افشار که در این بازی جانشین محسن فروزان شده, روی شوت ناگهانی شاهین ثاقبی واکنشی فوق العاده داشت. ثاقبی به جز این شوت, در دقیقه 22 هم می توانست به گل برسد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.
*هواداران با تشویق های خود از تونی خواستند نریمان جهان را وارد زمین کند.
*تماشاگران شعار حیا کن رها کن برای مدیرعالمشان عباسی سر دادند.
*عملکرد ضعیف یان رمزی در دقایقی که در زمین بود خیلی به چشم آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی