خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ق.ظ

شکست سنگین سیتی برابر لیورپول

لیورپول موفق شد با ارائه یک بازی درخشان، 4-1 سیتی را در هم بکوبد.


به گزارش "ورزش سه"، در شبی که کمتر کسی انتظار پیروزی پرگل از لیورپول داشت، شاگردان کلوپ موفق شدند 4-1 حریف خود را در ورزشگاه اتحاد در هم بکوبند. بازی با حملات لیورپول شروع شد و قرمزها در همان دقیقه هفت، روی حرکت عالی کوتینیو و اشتباه مانگالا، به گل اول رسیدند که گل به نام مدافع سیتی به ثبت رسید. پس از گل سیتی سعی کرد به بازی برگدد و حملاتی ترتیب داد و بر بازی مسلط شد ولی لیورپول روی اشتباه مدافعین سیتی، با حرکت عالی فیرمینو و پاس گل او برای کوتینیو، موفق شد به گل دوم خود برسد. در جریان بازی، فیرمینو و کوتینیو بسیار هماهنگ نشان دادند و بارها و بارها دروازه سیتی را تهدید کردند. تنها ده دقیقه کافی بود تا  این بار با پاس گل کوتینیو و ضربه تمام کننده فیرمینو، لیورپول به گل سوم برسد و تیر خلاص را بر پیکره سیتی بزند. دو دقیقه بعد، لیورپول شانس زدن گل چهارم را هم داشت که این بار فیرمینو موقعیت خوبش را از دست داد.در ادامه، سیتی عقب ننشست و حملات خود را شروع کرد تا در دقیقه 44، سرجیو آگوئرو موفق شد روی اشتباه اشکرتل در دفاع توپ، گل اول سیتی را به ثمر رسانده و تیمش را به بازی برگرداند. بازی در نیمه اول با نتیجه 3-1 به پایان رسید.
نیمه دوم سیتی با چندین تعویض در خط میانی سعی کرد کنترل میانه‌ی میدان را در اختیار بگیرد ولی شاگردان کلوپ، به خوبی کنترل بازی را در دست گرفتند و اجازه کار را به آبی پوشان ندادند. کلوپ با تعویض های هجومی و میدان دادن به آیب و بنتکه، سعی بر ادامه حملات تیمش داشت که در این راه موفق بود . در دقیقه 81، روی یک ضربه شروع مجدد، بنتکه صاحب موقعیت شد که توپ را برای اشکرتل ارسال کرد و مدافع لیورپول با یک ضربه عالی، دروازه هارت را فرو ریخت. هواداران سیتی پس از گل، ورزشگاه را ترک کردند تا تیمشان در یکی از ضعیف ترین بازی‌های فصل، 4-1 مغلوب لیورپول شود.
بدین ترتیب، سیتی صدر جدول را به لستر سیتی داد و به رده ی سوم سقوط کرد. یونایتد با کسب پیروزی به رده ی دوم رسید و آرسنال به رده ی چهارم سقوط کرد.

  • محمد حسینی

لیورپول

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی