خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ق.ظ

بایرن مونیخ - المپیاکوس

دو تیم بایرن مونیخ و المپیاکوس، امشب در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم 9 امتیازی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نتیجه این دیدار، تاثیر مستقیم روی صعود آرسنال به دور بعد خواهد داشت.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا در حالی به مصاف المپیاکوس خواهند رفت که هم امتیاز با این تیم در صدر جدول قرار گرفته اند و برای فاصله گرفتن، باید در این دیدار به پیروزی برسند. همچنین در صورت عدم پیروزی بایرن در این دیدار، عملا آرسنال از صعود به دور بعد رقابت‌ها بازخواهد ماند. بایرن با کسب 4 پیروزی در 5 دیدار اخیر خود، در فرم بسیار خوبی قرار دارد و احتمال پیروزی آنها در دیدار امشب با توجه به آمادگی بالای تیم گواردیولا، بسیار بالاست.

المپیاکوس

المپیاکوس 9 امتیازی، تنها با کسب یک تساوی در این دیدار، صعود خود به دور بعد را قطعی خواهد کرد که این اتفاق با حضور تیم‌هایی مثل آرسنال و بایرن در این گروه، دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. با این حال، آنها برای رسیدن به این هدف، مانع سخت و محکمی به نام بایرن را پیش روی خود می‌بینند که در خانه، میزبان آنها خواهد بود. دو تیم تا به حال یک بار به مصاف یکدیگر رفته اند که بایرن موفق شد در دور رفت مرحله گروهی ، 3-0 المپیاکوس را شکست دهد مانیاتیس و الخاندرو دومینگز، احتمالا به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست خواهند داد.

ترکیب احتمالی:

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی