خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ب.ظ

گسترش 1 ـ سپاهان صفر

با وجود جدایی حسین فرکی، سپاهان همچنان دور از نتایج درخشانی است که در فصول قبل می‌گرفت آنها امروز مغلوب گسترش فولاد شدند.


به گزارش "ورزش سه"، گسترش با تک گل شهرام گودرزی حریف را شکست داد و با 20 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد تا با سپاهان هم امتیاز شود. این اولین شکست ایگور استیماچ سرمربی جدید سپاهانی‌ها بود.

هفته سیزدهم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه اختصاصی گسترش، ساعت 15
داور: حمید حاج‌ملک    کمک ها: مهدی الوندی و حمید غمزه

گسترش فولاد:

گئورگی گئورگیف، سیدامید نظامی‌پور، مگنو باتیستا داسیلوا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی(دقیقه 92 مجتبی ترشیز)، محمدامین درویشی (یوسف سیدی  59)، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان(دقیقه 71 امیر کریمی)، مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند

سپاهان:

رحمان احمدی، حبیب گردانی، حسین پاپی، رسول نویدکیا( حسین فاضلی - 61)، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، فوزیل موسی اوف، مهدی شریفی(دقیقه 84 وحید نجفی)، وریا غفوری، محمد روشن‌دل(دقیقه 46  امین جهان عالیان)، سیدهادی عقیلی
سرمربی: ایگور استیماچ

اخطار
مگنو باتیستا (34) از گسترش فولاد
روشندل(35) - عبدالله کرمی(90) - از سپاهان

شرح گل:

گسترش 1- 0 سپاهان: پاس داریوش شجاعیان در محوطه جریمه به گودرزی رسید تا او دروازبان را هم پشت سر بگذارد و گل اول بازی و تیمش را به ثمر برساند.

شرح نیمه اول:
دو تیم گسترش و سپاهان در نیمه نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در بیشتر دقایق بازی در میانه زمین در جریان بود ولی روی هم رفته گسترشی ها حملات با برنامه تری داشتند. سپاهانی هم بعد از دریافت گل اول برای جبران تلاش کردند و روی استفاده از بازیکنان سرعتی اش چندین ضد حمله را روی دروازه گئورگیف شکل داد ، ولی در نهایت موقعیتهای آنها به ثمر نرسید تا  دو تیم با برتری یک بر صفر گسترش به رختکن بروند.


دقایق حساس:

(دقیقه 6): سانتر اکرامی از جناح چپ با تکل مدافعان سپاهان به اوت رفت.
(دقیقه 8): مدافعان گسترش اجازه شکل گیری به ضد حمله به  بازیکنان سپاهان ندادند.
دقیقه 19: وریا غفوری روی ضد حمله از جناح راست تیم گسترش پاس خوبی را به خلعتبری رساند ولی گئورگیف دست خلعتبری را خواند و زودتر از او توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 29: مثلث وریا غفوری، مهدی شریفی در محوطه جریمه به پاپی رسید ولی شوت پاپی از بالای دروازه گسترش به بیرون رفت.
دقیقه 36: خطای پشت محوطه جریمه سپاهانی ها موقعیتی را در جناح چپ نصیب بازیکنان گسترش کرد که گودرزی گشت ضربه ایستاد و ضربه مستقیم او در دستان احمدی دروازبان سپاهان جای گرفت.
دقیقه 41: پاس خلعتبری در محوطه جریمه به موسی اف رسید و او با ضربه سر پاپی را صاحب موقعیت کرد، ولی ضربه پاپی به اوت رفت.
دقیقه 46: کرنر خلعتبری از جناح چپ روی سر روشندل فرود آمد که ضربه سر او  با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 51: شوت جهان عالیان بازیکن تازه وارد سپاهانی ها از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب گئورگیف دفع شد.
دقیقه 60: خطایی که پشت محوطه جریمه سپاهان برای گسترش فولادی ها به دست آمد که شجاعیان و نصرتی هر دو پشت توپ قرار گرفتند ولی در نهایت ضربه شجاعیان با اختلاف از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 60: مهدی شریفی که از جناح راست زمین گسترش پاب ه توپ جلو رفته بود در نهایت ضربه آخرش او از بالای دروازه گسترش به اوت رفت
دقیقه 67: پاس مهدی شریفی در محوطه جریمه به فاضلی رسید که گئورگیف توپ را در اختیار گرفت و سپاهانی ها اعتقاد داشتند که دروازبان گسترش با خطا توپ را گرفته و داور باید پنالتی اعلام کند.
دقیقه 78 : در یک ضد حمله و فرار دیدنی گودرزی که با جا گذاشتن عبدالله کرمی با احمدی تک به تک شد ولی احمدی ناجی دروازه سپاهان بود.
دقیقه86: فاضلی در ضد حمله می رفت که تک به تک شود ولی سرعت بالای توپ و خروج احمدی موقعیت را از او گرفت.

بهترین بازیکن:

داریوش شجاعیان پس از چند هفته نزول و در شرایطی که تحت انتقاد سرمربی تیمش قرار داشت، امروز خوب بازی کرد و پاس گل تیمش را هم داد.

اتفاق ویژه:

سپاهان با شکست امروز در ادامه نتایج ضعیف خود در لیگ به رده ششم لیگ سقوط کرد. آنها در آخرین رویارویی 4 گل به گسترش زده بودند. به نظر می‌رسد سرمربی سپاهان همچنان کار دشواری در پیش داشته باشد.

حاشیه:

در ورزشگاه اختصاصی فولاد شهر بنری با این مضمون؛ هیت مدیره ومدیرعامل محترم  تراکتورسازی ما هواداران تراکتور با حضور امیر قلعه نویی در تراکتور مخالف هستیم / صرفا جهت اطلاع
  • محمد حسینی

سپاهان

گسترش فولاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی