خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ق.ظ

قلب سردار هدیه سال‌نو برای طرفداران روستوف

مهاجم ایرانی باشگاه روستوف در تقویم دیواری سال جدید باشگاه برای سال 2016 میلادی یکی از ستاره های فعال قلمداد می شود.



به گزارش "ورزش سه"،سردار آزمون همچون تمام ماه هایی که در باشگاه روستوف حضور دارد همچنان یکی از چهره های محبوب بین طرفداران این باشگاه قلمداد می شود تا جایی که باشگاه در تقویم دیواری طراحی شده برای سال 2016 از تصاویر این بازیکن ایرانی در بسیاری از صفحاتش استفاده کرده است. باشگاه روستوف طبق روال هر سال یک ماه مانده به آغاز سال نو میلادی از تقویم دیواری خود برای قراردادن در صفحه خرید اینترنتی رونمایی کرد که روی جلد این تقویم سردار آزمون در کنار دیگر بازیکنان حضور دارد و در اقدامی جالب با دست یک قلب به طرفدارانش به عنوان هدیه سال نو تقدیم کرده است. در سایر صفحات این تقویم دیواری هم تصاویری از آزمون نقش بسته تا مشخص شود سردار از چه محبوبیتی در بین روستوفی ها برخودار است.



نکته جالب این که باشگاه روستوف در بخش فروش اینترنتی خود قیمتی معادل 100 دلار (360 هزار تومان) برای این تقویم دیواری گذاشته و تا به این جا هم استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

  • محمد حسینی

سردار آزمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی