خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

شکست غیرمنتظره منچسترسیتی مقابل استوک

دیدار تیم های استوک سیتی و منچسترسیتی، لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود استوک خاتمه یافت تا منچسترسیتی در خطر از دست دادن صدر جدول قرار بگیرد.



به گزارش "ورزش سه"، سیتی پس از برتری 3-1 خانگی برابر ساوتهمپتون و استوک پس از شکست 2-0 در زمین ساندرلند، به مصاف هم آمده بودند. جدالی بین سیتی صدرنشین با استوک رده دوازدهمی. بازی در میان وزش شدید باد آغاز شد و این استوک بود که با حمایت هوادارانش کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 7 نیز به گل رسید.



حرکت عالی شقیری از راست و پاس عرضی دقیق او به آرناتوویچ، با ضربه تمام کننده این ستاره اتریشی همراه شد تا سیتی خیلی زود از میزبانش عقب بیفتد. آبی های منچستر برای زدن گل تساوی جلو کشیدند اما این استوک بود که بار دیگر به گل دست یافت.

هشت دقیقه پس از گل اول، بازهم این شقیری بود که در متن حرکت قرار گرفت و با یک پاس عمقی عالی، آرناتوویچ را صاحب توپ کرد و او هم توپ را از زیر دستان هارت به گل دوم تیمش بدل کرد. استوک پس از این دو گل، بازهم فرصت گلزنی به دست آورد اما بویان و آرناتوویچ بی دقت عمل کرده تا شکست سیتی سنگین تر نشود.



تنها موقعیت جدی منچسترسیتی در نیمه اول را کولاروف دقیقه 41 خلق کرد که ضربه پای چپ او را دروازه بان استوک با پا راهی کرنر کرد. دقیقه 45 بازی این استوک بود که یک فرصت گلزنی دیگر را از دست داد. آرناتوویچ در مصاف تک به تک با جو هارت، توپ را به تیر دروازه کوبید تا سیتی با خوش شانسی گل سوم را دریافت نکند. در نهایت نیمه اول با برتری 2-0 استوک به اتمام رسید.

نیمه دوم با حملات سیتی و دفاع متمرکز استوک آغاز شد. میزبان با تمرکز در زمین خود چشم به ضد حمله داشت و منتظر استفاده از غفلت بازیکنان سیتی بود. آنها از همین طریق در نیمه دوم حداقل سه فرصت عالی گلزنی به دست آوردند اما با بدشانسی آنها را از دست دادند.



ابتدا بویان بود که در دقیقه 52 با جا گذاشتن مدافعان سیتی، با هارت تک به تک شد اما دروازه بان سیتی به شکلی استثنایی ضربه بویان کرکیچ را مهار کرد و در ریباند هم آرناتوویچ در زدن ضربه نهایی دقت کافی را نداشت. یک ربع بعد نوبت به شقیری رسید تا در دهانه دروازه نتواند پاس زییای آرناتوویچ را به گل تبدیل کند و دقیقه 71 نیز بویان فرصت دیگری را از کف داد.

در ادامه بازی نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت استوک موفق شد این بازی را به نتیجه 2-0 به سود خود خاتمه داده و با 22 امتیاز، موقتا به رده هشتم جدول صعود کند. سیتی هم با این  شکست، 29 امتیاز باقی ماند تا خطر از دست دادن صدر جدول را حس کند.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی