خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ

جدایی رسمی تونی از تراکتورسازی

تونی اولیویرا که فصل قبل در میانه راه به تراکتورسازی پیوسته بود، امروز در آغوش مدیرعامل تراکتور سازی کارش را در این تیم به پایان برد.


به گزارش"ورزش سه"، تونی اولیویرا پس از چند رفت وبرگشت در تیم تراکتور سازی ، فصل قبل در میانه های راه جانشین رسول خطیبی شد و توانست تا آستانه ی قهرمانی با تراکتور سازی در لیگ برتر نیز پیش برود. او که با تراکتور پیش از این قهرمان جام حذفی شده بود در بازی جنجالی با نفت تهران قهرمانی را از دست داد.

نتایج درخشان و موفق او در فصل قبل باعث شد، تونی برای این فصل در تراکتور باقی بماند.انتظار می رفت با آمدن تعداد زیادی سرباز به این تیم و تقویت آن تونی بتواند این فصل نتایج موفق تری بگیرد، بازیکنانی نظیر : محمدرضا اخباری، سروش رفیعی، بختیار رحمانی ، احمد عبدالله زاده، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، حمزه یونس ، سینا عشوری، مهردادطهماسبی و ...

اما اختلافات جدی تونی اولیویرا و سعیدعباسی، مدیرعامل تراکتور سازی در این چند ماهه علنی شد و حتی کار به شکایت تونی از باشگاه تراکتور سازی به دلیل بدهی های گذشته کشیده شد. تراکتور در این فصل با ناهماهنگی و مشکلات مالی دست به گریبان بود و تونی دیگر میلی به ادامه همکاری با این مجموعه را نداشت . این اختلافات در هفته ی اخیر علنی تر از همیشه شده بود و امروز با بغل و روبوسی عباسی و تونی این همکاری به پایان رسید.

مدیرعامل تراکتورسازی وتونی امروز با توافق بر سرمبلغ فسخ ، قرارداد مابینشان را فسخ کردند.پایانی که از هفته ها پیش قابل پیش بینی بود و در نهایت هم عملیاتی شد . حالا تراکتور در آستانه بازی حساس با استقلال باید یک تصمیم مهم بگیرد؛ انتخاب یک سرمربی برای فتح یکی از مهم ترین بازیهای فصل . مسابقه ای که بلافاصله تکرار خواهد شد تا سرمربی جدید خیلی زود گرمای متصاعد از صورت های سرخ هواداران تراکتور را حس کند .

  • محمد حسینی

تراکتور سازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی