خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

زور قلعه‌نویی و مظلومی به هم نرسید




فولاد خوزستان و استقلال

تسنیم، دو تیم تراکتورسازی و استقلال در یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

امیر قلعه‌نویی که نخستین حضورش روی نیمکت ترکتورسازی را در این فصل تجربه می‌کرد، برای این بازی محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، خالد شفیعی، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، سروش رفیعی، شاهین ثاقبی، بختیار رحمانی، سزار و سامان نریمان‌جهان را از ابتدا در ترکیب قرار داد.

مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، خسرو حیدری، محسن کریمی و آرش برهانی بازیکنانی بودند که از ابتدا توسط پرویز مظلومی به بازی گرفته شدند.

نیمه اول
دقیقه 8:
ارسال روی دروازه استقلال از سمت چپ با دفع توپ توسط حنیف عمران‌زاده همراه بود. توپ نزدیک بود وارد دروازه رحمتی شود که در نهایت راهی کرنر شد.

دقیقه 17: کرنر برای تراکتورسازی و ارسال سعید آقایی بسیار خطرناک بود که مدافعان استقلال بار دیگر تن به کرنر دادند.

دقیقه 18: سروش رفیعی ضربه ایستگاهی را از سمت چپ مستقیم به سمت دروازه استقلال زد که توپ با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: ضربه ایستگاهی از فاصله‌ای نه چندان نزدیک به محوطه جریمه برای استقلال ایجاد شده بود که امید ابراهیمی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه او از بالای دروازه و البته به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 25: سزار، مهاجم برزیلی تراکتورسازی روی یک ضد حمله موقعیتی بسیار مناسب برای گلزنی پیدا کرد که ضربه کم‌دقت او را مهدی رحمتی مهار کرد.

دقیقه 30: حرکت تیمی بازیکنان تراکتورسازی و توپی که وارد محوطه جریمه شده بود به سزار رسید که ضربه چکشی این مهاجم را استقلالی‌ها دفع کردند و مانع باز شدن دروازه شدند.

دقیقه 35: خسرو حیدری ارسال خوبی را روی دروازه تراکتورسازی داشت و این توپ با ضربه خوب آرش برهانی همراه بود. در این صحنه محمدرضا اخباری واکنش خوبی داشت و توپ را به خوبی مهار کرد. در رفت و برگشت هم جابر انصاری توپ را به سمت دروازه تراکتورسازی زد که موفق به گلزنی نشد.

دقیقه 41: استقلال روی یک ضد حمله می‌توانست صاحب گل شود، اما پیش از اینکه آرش برهانی در محوطه جریمه به توپ ضربه بزند، کاردوسو توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم پس از ارسال با شوت انصاری همراه بود که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: محسن کریمی در محوطه جریمه می‌توانست برای استقلال گلزنی کند، اما ضربه او هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: امید ابراهیمی در اواخر نیمه با مصدومیت مواجه شد که پزشکان استقلال در کنار زمین او را مداوا کردند، اما مشکل او جدی بود و با پایان نیمه هم مداوا روی این بازیکن ادامه داشت.

نیمه دوم
دقیقه 55:
محسن کریمی در ترکیب استقلال جای خود را به سجاد شهباززاده داد.

دقیقه 55: شوت بختیار رحمانی به سمت دروازه استقلال در بین راه تغییر مسیر داد که مهدی رحمتی در دو مرحله این توپ را مهار کرد.

دقیقه 59: بختیار رحمانی از ترکیب تراکتورسازی خارج شد و مهرداد بایرامی جای او را گرفت.

دقیقه 61: فردین عابدینی در ترکیب تراکتورسازی جایگزین شاهین ثاقبی شد.

دقیقه 62: علیرضا رمضانی به جای آرش برهانی وارد میدان شد.

دقیقه 65: سروش رفیعی ضربه ایستگاهی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که ضربه سر کاردوسو را رحمتی با نوک انگشتانش از روی خط دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

دقیقه 68: میرهانی هاشمی آخرین تعویض امیر قلعه‌نویی در این بازی بود که جای کاردوسو را در ترکیب گرفت.

دقیقه 70: ارسال خطرناک خسرو حیدری روی دروازه تراکتورسازی توسط محمدرضا اخباری دور شد.

دقیقه 78: سامان نریمان‌جهان پس از ورود به محوطه جریمه استقلال پاسی را رو به بیرون ارسال کرد که پس از عبور توپ از رفیعی، سزار هم نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

بازی در دقایق پایانی بسیار سرد و کسل کننده دنبال شد و تلاش دو تیم هم به اندازه‌ای نبود که موقعیتی جدی روی دروازه‌ها ایجاد شود.

  • محمد حسینی

استقلال

تراکتور سازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی