خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ق.ظ

پیروزی خفیف بایرن برابر دارمشتات در جام حذفی

بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 مقابل دارمشتات، به مرحله بعد رقابت های جام حذفی آلمان صعود کرد.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا برخلاف انتظارها در این دیدار تنها یک بار توانستند دروازه حریف را باز کنند اما همین یک گل برای صعود آنها به دور بعد کافی بود.
اولین حرکت بازی را ماریو ورانچیچ از دارمشتات رقم زد، اما در ادامه بایرنی‌ها بودند که توسط کیمیچ، بواتنگ و آلونسو حریف را در نیمه زمینشان محاصره کرده و در تلاش برای سیطره یافتن بر میدان بودند. آنها دقیقه هفت به اولین موقعیت جدی بازی دست پیدا کردند.
توپ ژابی آلونسو در سمت چپ محوطه جریمه به کومان رسید، اما ضربه این هافبک فرانسوی به رغم فضای خوبی که در اختیار داشت با بی‌دقتی به بیرون رفت. او اما دقیقه 13 لام را پا به توپ کرد، ولی پاس کاپیتان برای لواندوفسکی سرعت زیادی داشت و از جلوی پای او عبور کرد. این بازیکن لهستانی دقیقه 20 شانس خود را جدی‌تر امتحان کرد اما ضربه نهایی‌اش با اختلاف اندک از کنار تیر سمت چپ دروازه دارمشتات راهی اوت شد. از دقیقه 25 به بعد تیم میهمان هم کم کم خود را پیدا کرد و چند حرکت به سمت زمین بایرن ترتیب داد اما هیچکدام راه به جایی نبردند.
در این دقایق از فشار شاگردان گواردیولا آشکارا کم شده بود، اما دقیقه 40 ژابی آلونسو بود که روی یک ضربه کرنر و به لطف دفع ناقص سولو صاحب توپ شد و ضربه تمام کننده‌ای را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه نخست با حساب 1 بر 0 به سود باواریایی‌ها به پایان برسد.
در نیمه دوم ابتدا دارمشتاتی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتتد اما دقیقه 59 اولین موقعیت برای بایرنی‌ها شکل گرفت و مولر حرکت خطرناکی را آغاز کرد اما به نتیجه‌ای نرسید. شاگردان گواردیولا بعد از این موقعیت بر فشار خود افزودند. دقیقه 74 سانتر مولر به فیلیپ لام رسید اما ضربه سر او در دستان ماتنیا آرام گرفت. در ده دقیقه پایانی دارمشتات آخرین تلاش‌های خود برای جبران گل خورده را به کار گرفت اما آنها حتی راهی به دروازه نویر پیدا نکردند و در نهایت با پایان نود دقیقه نتیجه را به بایرن میزبان واگذار کردند.

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی