خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

ژوزه مورینیو اخراج شد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی از هدایت این تیم کنار رفت.



به گزارش "ورزش سه"، این خبر لحظاتی پیش در رسانه‌های جهان منتشر شده و نشان می‌دهد که سرمربی چلسی دیگر در سمت خود باقی نخواهد ماند. مورینیو در این فصل از لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفته و همین نتایج باعث شد او برای دومین‌بار از تیم محبوبش چلسی اخراج شود.



وب‌سایت بی‌بی‌سی این خبر را لحظاتی پیش روی خروجی خود منتشر کرده است. طبق گزارش منابع معتبر، باشگاه چلسی به مورینیو مبلغی نزدیک به 15 میلیون یورو غرامت پرداخت خواهد کرد که فاصله آشکاری با 55 میلیون یورویی است که این باشگاه می بایست در صورت اخراج مورینیو به وی پرداخت می کرد.

باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای به تشکر از زحمات مورینیو پرداخت. در این بیانیه آمده است:"باشگاه چلسی و ژوزه مورینیو، امروز تصمیمی مشترک اخذ کردند. تمامی اعضای چلسی از زحمات مورینیو پس از تابستان 2013 سپاس گذار هستند.
کسب سه قهرمانی لیگ، قهرمانی جام حذفی، کامیونیتی شیلد و سه قهرمانی جام اتحادیه در دو دوره، او را به موفق ترین مربی تاریخ 110 ساله باشگاه تبدیل می‌کند. ولی هم ژوزه و هم هیئت مدیره قبول دارند که نتایج این فصل چلسی خوب نبوده و به نفع هر دو طرف است که راهشان را از یکدیگر جدا کنند.
باشگاه حتم می‌دهد که ژوزه با گرمی باشگاه را ترک کرد و همواره محبوب و مورد احترام ما خواهد بود.میراث او در چلسی و لیگ برتر همواره تضمین شده خواهد بود و همواره با گرمی از بازگشتش به استمفوردبریج استقبال خواهد شد.
تمرکز باشگاه در حال حاضر روی این است که بیشترین استفاده از ترکیب با استعداد تیم انجام شود. تا ملاقات جدید، صحبت و نظر دیگری منتشر نخواهد شد."

19:15- پیش از اخراج شدن مورینیو، به نظر می‌رسید که حضور گواردیولا در سیتی قطعی باشد ولی با اخراج او، حال دیلی میل از گواردیولا به عنوان یکی از گزینه های آبراموویچ برای هدایت تیمش در فصل بعد رونمایی کرد.

19:20- کنفرانس خبری چلسی برای دیدار روز شنبه مقابل ساندرلند که در استمفوردبریج برگزار می‌شود، کنسل شد.

  • محمد حسینی

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی