خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

آغاز فصل نقل و انتقالات با حمله تراکتورسازی

تراکتورسازی اولین تیمی بود که فعالیت رسمی خود در نقل و انتقالات را همزمان با شروع آن استارت زد.



به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی در سومین تجربه اش در این فصل روی نیمکت سرخ های تبریزی شکست تلخ برابر استقلال متحمل شد و جام حذفی را از دست داد. این اتفاق انقلاب او برای تغییر در ترکیب تیمش در نیم فصل دوم را در پی داشت و این تیم با نفرات مدنظر خود باب مذاکره را آغاز کرده است.

کاپیتان از گسترش می آید

مهدی کیانی اولین بازیکنی است که از گسترش خارج و به ترکیب تراکتورسازی اضافه خواهد شد. بازیکن باتجربه خط میانی گسترشی ها که سابقه حضور در جمع سرخ ها را نیز در کارنامه دارد اولین بازیکنی است که حضورش در این تیم تایید شده و فراز کمالوند نیز برای اینکه ارادت خود به تیم همشهری را اثبات کند مخالفتی با این انتقال نشان نداد. با حضور مهدی کیانی در خط میانی تراکتورسازی وظیفه رهبری سرخ ها نیز به او سپرده خواهد شد.

فرزاد گره گلزنی را باز می کند؟

مهاجمی که در نیم فصل گذشته با حضور در ترکیب ملوان عملکرد خوبی  از خود به جا گذاشت در این فصل با توجه به مشکلات مالی انزلی چی ها نتوانست تمام و کمال در خدمت آنها باشد. ادامه این مشکلات مالی باعث شد او رضایتنامه اش را به مقصد تراکتورسازی دریافت کند و به جمع شاگردان امیر قلعه نویی اضافه شود. فرزاد حاتمی که آخرین همکاری اش با قلعه نویی همراه با تصاحب جام بود اینبار در حالی در کنار او قرار خواهد گرفت که بزرگترین مشکل سرخ های تبریزی گل نزدن است و ژنرال در حالی به او اعتماد کرده که باید دید حاتمی می تواند این گره را باز کند یا خیر.



ستاره ها می روند...

لیست خروج تراکتورسازی را بازیکنهای اسم و رسمداری تشکیل می دهند. بازیکنانی که البته نتوانستند در چند بازی اخیر این تیم در حد و اندازه های آن خود در زمین تاثیرگذار باشند.

مهرداد بایرامی اولین بازیکن خروجی تراکتورسازی است. مهاجم گلزن سابق اکنون به درصد شماره پیراهن خود دچار افت شده و شاید یک جابجایی او را بار دیگر شرایط گذشته اش بازگرداند.

سامان نریمان جهان دومین جدا شده تراکتور خواهد بود که با توجه به پایان دوران سربازی اش به جمع شاگردان کمالوند اضافه خواهد شد. او نیز با توجه به مصدومیتی که پشت سر گذاشت در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی ارائه نکرد.

 حمزه یونس به دلیل مشکلات مالی این تیم را ترک خواهد کرد و جز او علی حمودی هم  با پایان خدمت سربازی از این تیم جدا می شود و به سپاهان یا تیم دیگری می رود.

نکته مهم درباره بختیار رحمانی است که قلعه نویی در پی حفظ اوست و همه چیز درباره جدایی یا ادامه حضور او در تراکتور در نامه نهادهای نظامی مشخص می شود. بختیار مدعی است خدمت اش به اتمام رسیده اما فعلا بازیکن تراکتورسازی است.

  • محمد حسینی

تراکتور سازی

قلعه نوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی