خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ

آمادگی تیم فوتسال برزیل برای سفر به ایران

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال از اعلام آمادگی تیم ملی فوتسال برزیل برای سفر به ایران و بازی با تیم ملی قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا خبر داد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، عباس ترابیان درباره پیگیری سفر تیم ملی فوتسال تایلند به ایران و بازی با تیم ملی قبل از حضور در جام ملتهای آسیا، اظهار کرد: پیشنهاد تایلند این بود که هفتم و هشتم فوریه به ایران بیاید و سپس روز نهم از اینجا به ازبکستان سفر کند. از آنجا که پروازها از ایران به ازبکستان محدود است و تیم ملی هم باید چند روز زودتر به این کشور برود، امکان برگزاری این بازی تدارکاتی در تاریخ یاد شده نبود.

وی افزود: من به سرمربی تیم ملی تایلند اعلام کردم در صورت امکان تاریخ سفر به ایران را عوض کنند. فعلا هم به خاطر تعطیلات کریسمس پاسخی به ما نداده‌اند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از ابراز تمایل مسئولان تیم ملی فوتسال برزیل برای سفر به ایران و بازی با تیم ملی ایران خبر داد و گفت: برزیلی‌ها به من اعلام کردند که می‌توانند در ماه ژانویه و برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی، به ایران بیایند. البته سفر برزیلی‌ها به ایران یک مقدار هزینه دارد و بعید است فدراسیون فوتبال زیر بار این هزینه برود مگر اینکه یک اسپانسر برای این بازی انتخاب شود.

ترابیان تاکید کرد: باید این پیشنهاد را با کمیته فوتسال در میان بگذاریم و ببینیم آیا آقای افتخاری می‌تواند هزینه این مسابقه را از جایی تامین کند یا خیر. به هر حال بازی با تیم ملی فوتسال برزیل قبل از جام ملتهای آسیا می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان باشد و آنها را بیشتر آماده کند.

 

  • محمد حسینی

فوتسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی