خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ق.ظ

نود

برنامه نود شب گذشته برخلاف تصور آنچنان که باید نتوانست رضایت بینندگانش را جلب کند و سوژه خاصی در خود نداشت، و البته نکته تامل برانگیز این برنامه قطع یکباره و بدون نمایش دیدار استقلال برابر سیاه جامگان و آیتم پایانی مربوط به نظرسنجی این برنامه بود.


به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام قبلی سردار آزمون به عنوان مهمان ویژه این برنامه بار دیگر روبروی عادل فردوسی پور قرار گرفت و صحبت های شیرینی با مجری برنامه داشت و  در دیگر بخش های برنامه نیز بررسی هفته اول از دور برگشت لیگ برتر و اتفاقات فوتبال ایران مورد بررسی قرار گرفت.

آیتم اول: نظرسنجی

عادل فردوسی پور برای آیتم نظرسنجی برنامه خود طبق گذشته به دنبال تکمیل تیم منتخب بعد از انقلاب است و اینبار به سراغ انتخاب برترین هافبک هجومی رفته است و گزینه های جالب توجهی را در آن قرار داده است.
- بهترین هافبک هجومی تاریخ فوتبال ایران چه کسی است؟

1- شاهرخ بیانی
2- مجتبی جباری
3- مسعود شجاعی
4- امیر قلعه نویی
5- علی کریمی
6- ایمان مبعلی
7- علیرضا منصوریان
8- محرم نویدکیا


دیدار نیمه نهایی جام حذفی – تبریز

دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و اولین تقابل قلعه نویی روی نیمکت استقلال با پرویز مظلومی؛ جایی که تبریزی ها به شدت از حذف تیم خود پیش از رسیدن به فینال شاکی بودند.

تراکتورسازی 1 استقلال 2
قلعه نویی: خوب بازی کردیم و جریان بازی را در اختیار داشتیم و اشتباهات بچه گانه گل خوردیم. بدشانس بودیم و روی دو موقعیت دو گل خوردیم.
مظلومی: تراکتور تیم خوبی با نفرات خوب برابر ما قرار گرفت و بازیکنانم شجاعانه بازی کردند و بازی را بردند.
کارشناس داوری: برخورد توپ به دست بازیکن تراکتورسازی درون محوطه جریمه را نظری خطای پنالتی ندانست.
اخطار دوم شجاع خلیل زاده به درستی داده شد و نظری درباره صحنه ای که این بازیکن بعد از اخراج به انصاری وارد کرد اعلام کرد کمیته انضباطی می تواند او را با جریمه مواجه کند.


نکات بازی:
* استقلال بعد از پنج بازی بدون پیروزی برابر تراکتورسازی موفق به شکست این تیم شد.
* امیر قلعه نویی برای هشتمین بار در جام حذفی و به صورت پیاپی حذف شد و برای رسیدن به قهرمانی ناکام ماند.


آنچه در نود خواهید دید:

-  موشکافی اشتباهات مدافعان و گلر پرسپولیس در فصل جاری
- صعود استقلال به فینال جام حذفی
- گفتگو با سردار آزمون

آیتم ترین های هفته:

تکنیکی های برترهفته: سهیل رحمانی، اصغر عاشوری( 2بار)، ابراهیم صادقی،  ابوالفضل ابراهیمی، محمد انصاری، طالب ریکانی، محسن مسلمان، وحید امیری، عبدالکریم اسلامی، وریا غفوری
برترین واکنش دروازه بان: سرگی پاشنکو
برترین داور هفته: محمدرضا ابوالفضلی (پدیده – پرسپولیس)
برترین حرکت تیمی هفته: صبای قم برابر گسترش فولاد
برترین گل هفته: رامین رضاییان
برترین فرصت سوزی هفته: محسن کریمی
برترین پاس گل هفته: رسول نوید کیا


* معوقه از هفته ششم:
نفت تهران 1 استقلال اهواز 0
علیرضا منصوریان: ما خیلی خوب بودیم و به نتیجه برد هم رسیدیم اما بابت موقعیت سازی از بازیکنانم گله کردم.
علی حنطه: بازی دادن به بازیکنان جوان تاوان دارد و ما امروز تاوان ان را داریم.

کارشناس داوری: برخورد توپ به دست بازیکن نفت تهران در دیدار برابر استقلال اهواز پنالتی دانسته شد و آبی پوشان از این شانس بزرگ برای رسیدن به گل تساوی محروم ماندند.


* بررسی هفته شانزدهم لیگ برتر

هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی استارت خورد که آلودگی هوای تهران باعث تغییرات بسیاری از نظر برنامه ریزی شد و البته اعتراض سرمربیان تیم ها را نیز در پی داشت. علیرضا منصوریان به شدت به سازمان لیگ تاخت و پرویز مظلومی و استقلالی ها نیز در حالی برابر سیاه جامگان حاضر شدند که در کمپینی عجیب و اعتراض آمیز روی صورت خود ماسک زده بودند!

استقلال خوزستان 1 - سپاهان 1
عبدالله ویسی: بازی ما لیاقت برد را داشتیم و اشتباهات کار دست ما داد.
استیماچ: از نظر آمادگی بهترین هستند و آسان ترین شکل فوتبال را بازی می کنند و در برخی زمان ها آنها حریف بهتری بودند.
کارشناس داوری: نظری به عنوان کارشناس داوری برنامه نود درباره دیدار استقلال خوزستان و سپاهان و برخورد عقیلی با مهاجم آبی پوش درون محوطه جریمه، تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی را درست دانست.

نکته‌ی بازی: 40 درصد گل های خورده استقلال خوزستان از تیم سپاهان بوده و از پنج گل 2 را سپاهان به ثمر رسانده


پدیده 2 - پرسپولیس 2
رضا مهاجری: بهترین بازی را برابر بهترین تیم لیگ ایران انجام دادیم و البته داور بی تاثیر نبود.
برانکو ایوانکوویچ: به بازیکنانم بابت انگیزه و نیرویی که به خرج دادند تشکر می کنم و اراده شان حتی با 10 نفره شدن نشان دادند.
کارشناس داوری: گل اول پرسپولیس توسط مهدی طارمی صحیح دانسته شد و در صحنه ای دیگر خطای کامیابی نیا که از چشم داور پنهان ماند و به خیری کارت زرد داده شد مردود دانسته شد.
سوشا مکانی در صحنه اخراج درست درست دیگری توسط کرمانشاهی بود و در پایان نیز صحنه ای که پدیده ای ها به آن اعتراض داشتند نیز توسط نظری تصمیمی درست توسط داور این بازی دانسته شد و خطا و ضربه ایستگاهی به درستی برای سرخ های تهرانی اعلام شد.


نکته‌ی بازی:
* رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس برابر پدیده حفظ شد.
* پرسپولیس هر زمان گل اول را دریافت کرده، موفق به پیروزی در پایان بازی نشده است.
* مهدی خیری از 5 گل خود در فصل 3 گل را به سرخابی ها زده است.
* بیست و چهارمین بازی پیاپی پرسپولیس که موفق به گلزنی شده است.
* مهدی طارمی از 10 گل خود در این فصل 7 گل را خارج از خانه به ثبت رسانده.
* پرسپولیس در طول دو فصل اخیر 6 اتوگل را تجربه کرده است.
* پرسپولیس با 4 کارت قرمز رکورددار لیگ برتر است و سوشا با محرومیت از بازی بعدی 30 درصد از بازی های این فصل پرسپولیس را از دست داده است.
* رامین رضاییان هر دو گل خود با پیراهن پرسپولیس را در مشهد و برابر سیاه جامگان و پدیده به ثبت رسانده.

ذوب اهن یک ملوان 0
مجتبی حسینی: در نیمه دوم با انرژی و با برنامه تر بازی کردیم وبه گل برتری نیز دست یافتیم.
قدر بحری: در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم بدشانسی اوردیم.
کارشناس داوری:
نکته بازی: ملوان چهارمین بازی خود بدون گل زده را پشت سر گذاشت.

گسترش فولاد 0 سایپا 1
مجید جلالی: به خوبی توانستیم تاکتیک های مدنظرمان را در دقایق مختلف بازی به کار گیریم و در نهایت به نتیجه رسیدیم.
فراز کمالوند: عدم توجه به دستورات تاکتیکی و داوری ضعیف باعث شد این بازی را از دست بدهیم.
کارشناس داوری: برخورد توپ به دست مدافع سایپا به توپ توسط نظری خطایی نبود و داوری به درستی رای به ادامه بازی داد.

صبای قم 3 استقلال اهواز 0
علی دایی: بعد از گل اول آنها جلو آمدند و از این شرایط استفاده کردیم و دو گل دیگر زدیم.
سیاوش بختیاری زاده: برتری صبا به ما تجربه بود و آنها در زدن ضربات آخر موفق شدند بر ما پیروز شوند.
کارشناس داوری: دروازه بان استقلال اهواز به درستی با کارت زرد جریمه شد و ضربه پنالتی صحیح بود

نکته بازی: اولین پنالتی صبا در این فصل توسط داور اعلام شد تا محمد قاضی آن را تبدیل به گل کند.

نفت تهران 0 تراکتورسازی یک
علیرضا منصوریان: به بازیکنانم افتخار می کنم اما کاش چنین نتیجه ای رقم نمی خورد و با این بازی استحقاق نتیجه ای جز شکست را داشتیم.
امیر قلعه نویی: این تیم هنوز از ایده آل های من فاصله دارد اما به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.


 راه آهن 1 - فولاد 1
دراگان اسکوچیچ: با توجه به دوندگی استحقاق برد داشتیم اما خودمان علیه خودمان بودیم و به تساوی رسیدیم.
مهدی تارتار: تیمی که گل اول را دریافت می کند بازگشت به بازی برایش سخت است اما باید از بازیکنانم بابت این عملکرد تشکر کنم.
نکته‌ی بازی: راه اهن  با دریافت 6 گل از پشت محوطه جریمه و با شوت در این بخش رکورددار است.
فولاد علیرغم اینکه 6 بازی موفق شده از حریفان خود پیش بیفتد اما در حفظ نتیجه ناکام مانده است.

استقلال 3 - سیاه جامگان 1
پرویز مظلومی: بازی خوبی بود. دنبال سه امتیاز و تفاضل گل بودیم و به همین دلیل هجومی بازی کردیم. در نیمه دوم می توانستیم گل‌های‌مان را افزایش دهیم اما شرایط به نحوی شد که نشد با این حال اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
فرهاد کاظمی: از عملکرد بازیکنانم به هیچ وجه راضی نیستم و نباید هوا و زمانبندی بازی را دلیل این شکست عنوان کنیم و حتی اگر با امیدها بازی می کردیم باید کار را در می آوردند.
نکته‌ی بازی: نکته این بازی رقابت برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر به ثمر رسانده بودند و آرش برهانی و رضا عنایتی هر دو نفر برتر جدول گلزنان تاریخ فوتبال ایران موفق به گلزنی در این بازی شدند.
کارشناس داوری: گل مشکوک رضا عنایتی مردود دانسته شد و از سوی کارشناس این برنامه اعلام شد توپ از روی خط رد نشده است و گل سیاه جامگان صحیح نبود.
گل آرش برهانی نیز در صحنه مشکوک به آفساید از سوی سیاه جامگان متهم شده بود که در تصاویر و کارشناسی برنامه نود اعلام شد این گل صحیح بود.
هل دادن امید ابراهیمی درون محوطه جریمه توسط مدافع سیاه جامگان توسط کارشناس خطای پنالتی دانسته نشد.

آنالیز برنامه نود: پرسپولیس

گروه انالیز برنامه نود در این هفته به سراغ پرسپولیس رفته و به بررسی گل های خورده این تیم و اشتباهات ارکان دفاعی اش رفت.
محسن بنگر روی گل دوم پدیده در حالی که روز خوبی برابر تیم مشهدی پشت سر گذاشته بود با اشتباه خود دروازه تیمش را باز کرد.
روی اخراج سوشا مکانی هم به نظر می رسید محسن مسلمان و محمد انصاری می توانستند مهدی خیری را پیش از فرار متوقف کنند اما انها این بازیکن را فراموش کردند تا او با فراری زیبا با سوشا مکانی تک به تک شود.
در بازی با سپاهان سریال اشتباهات این تیم را شاهد بودیم، گل اول با شوت دیدنی دروازه ایمان صادقی را باز شده دیدیم و در گل دوم اومانیا دروازه خودی را باز کرد و در نهایت این کفشگری بود که به حریف فرصت داد تا گل سوم را به ثمر برساند.
برابر صبای قم نیز این اشتباه مشترک بنگر و طارمی بود که در تیر نزدیک فرصت ضربه زدن به قاضی را داد تا دروازه این تیم باز شود.
هفته نهم نیز محسن بنگر با اشتباه خود در دفع توپ باعث رسیدن گل حریف می شود  و دربی هم اشتباه دیگری از نورمحمدی باعث رسیدن گل انصاری می شود.
برابر نفت تهران هم این سوشا بود که با اشتباه خود و ساده انگاری توپ دانشگر دروازه اش را باز شده دید.


در جام حذفی نیز این اشتباهات ادامه داشت و نورمحمدی در این بازی سرمدار تیمش بود.


در نهایت این سوشا مکانی، ایمان صادقی، علیرضا نورمحمدی، مهرداد کفشگری، محسن بنگر، بابک حاتمی، محمد انصاری، رامین رضاییان و کمال کامیابی نیا به عنوان مدافعان این فصل این دروازه سرخپوشان نقش ویژه ای در باز شدن دروازه تیم شان داشته اند.





تقویم هفته:

آیتم جذاب برنامه نود مطمئنا در حال حاضر تقویم نود است؛ جایی که با اجرای فوق العاده محمدحسین میثاقی و البته نوستالژی های جذاب آن مخاطبان را به شدت راضی کرده است. تقویم زمستانی برنامه نود در دی ماه اختصاص به اتفاقات زیر داشت.
4 دی 83: بازی افتتاحیه ورزشگاه ثامن مشهد و دیدار ابومسلم و پرسپولیس
3 دی 55: فینالیست های اولین دوره جام حذفی با برگزاری دیدار دو تیم ملوان و تراکتورسازی که با برتری انزلی چی ها به پایان رسید و انها اولین قهرمان جام حذفی ایران شدند.
5 دی: سالروز زلزله بم
6دی 88: معارفه علی دایی به پرسپولیس و خداحافظی کرانچار از این تیم.
7دی 86: درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی، بستکبالیست ملی پوش کشورمان به دلیل تصادف
3 دی 91: درگذشت نیما نهاوندی، گزارشگر صدا و سیما
1 دی: روز کشاورز و البته یادی شد از تیم دوست داشتنی کشاورز که بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران تحویل داد و یقه تیم های سرخابی ها بارها گرفت.
پاس همدان و برتری سه بر صفر این تیم برابر پرسپولیس قدرتمند ان زمان!
1 دی 88: مسی برای اولین بار موفق به کسب عنوان برترین بازیکن جهان شد.


مهمان ویژه: علی بابای ناشناخته سابق و مرد ثابت کنونی تیم ملی

مهمان این هفته برنامه نود سردار آزمون بود که از آخرین دعوتش به این برنامه بیش از سه سال می گذرد. آزمون که در آن زمان به عنوان بازیکنی کمتر شناخته شده توسط مخاطبان در این برنامه حضور داشت و البته بعد از اظهارنظر جالبش درباره زندگی خصوصی اش در روسیه به سوژه ای جذاب تبدیل شده بود این بار در حالی برابر عادل فردوسی پور قرار گرفت که یکی از مهره های ثابت تیم ملی و روستوف روسیه محسوب می شود.
سردار آزمون که با توجه به تعطیلی لیگ روسیه، در ایران حضور دارد صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: رای من هم علی کریمی است و بعد از ایشان هم به مسعود شجاعی رای می دهم و او بازیکن حرفه ای است که با او کار کرده ام.
وی ادامه داد: شاید نتایج ما در این فصل عجیب باشد اما ما خیلی یکدست هستیم و با تمام مشکلات مالی خیلی سخت می جنگیم و خوشحالیم که دوم جدول هستیم.
سردار درباره عملکرد خود در روستوف گفت: فصل گذشته خیلی خوب بودم اما امسال کمی بدشانسی آورده ام. امسال بیشتر با آمپول بازی کردم. من با سه گل دومین گلزن تیمم هستم. سخت است بخواهیم در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور داشته باشم.
وی درباره پیشنهاداتی که بارها درباره او شنیده می شد گفت: قبل از جام جهانی پیشنهاداتی داشتم اما بعد از جام ملت های با اینکه گفتند از آرسنال پیشنهاد داشتم من حرفی در این باره نزدم و البته این پیشنهاد کاملا جدی بود.
سردار آزمون درباره عمل جراحی بینی اش گفت: در ترکمن هیچ پسری بینی اش را زیبایی عمل نمی کند و من مجبور شدم به خاطر مشکلات تنفسی و پولیپ عمل بینی انجام دهم.
وی ادامه داد: در یک بازی با توجه به اینکه نمی توانم از راه بینی تنفس کنم رگ پایم گرفت و یک بار دیگر رگ دستم! و به این خاطر در نهایت مجبور شدم عمل بینی انجام دهم.


آزمون درباره جدایی اش از روبین کازان و حضور در روستوف گفت: من به خاطر مشکل روحی از سرمربی خواستم اجازه خروج به من بدهد اما او در جمع بازیکنان گفت سردار تیم را ترک کرد و ما را تنها گذاشت و من بابت این دورویی خیلی ناراحت هستم و این مساله درست نبود.
وی با تشکر از خانواده اش که در این مسیر سخت او را همراهی کرده اند گفت: من در این مسیر کسی را نداشتم که همراهی ام کند و انها همیشه در کنارم بودند و خیلی کمکم کردند. هر چند پدرم هنوز از من ناراضی است و دوست دارد بهتر از این کار کنم.
فردوسی پور در ادامه با نقل قولی از بازیکنان تیم ملی گفت: وقتی در تیم ملی حاضر شد گفتیم چقدر سوسول است و چرا اینطور تمرین می کند و ... اما وقتی از جام جهانی بازگشت دیدیم که پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت. سردار با حدس درست نام این ملی پوش گفت: پژمان منتظری مطمئنا این حرف را زده چون بارها به خودم نیز گفت. درست است و من خیلی بعد از آن روی خودم کار کردم و قبل از جام جهانی قبول دارم حقم نبود با تیم به برزیل بروم.
وی ادامه داد: سوسول بازی نداشتم ولی تجربه جنگنده بودن را نداشتم و بعد از اینکه تمریناتم را دنبال کردم موفق شدم این نقیصه را برطرف کنم.
وی درباره عملکردش در تیم ملی گفت: این گل هایی که برای تیم ملی به ثمر رسانده ام تلاش تمام بازیکنان بود کار تیمی بود. برایم مهم پیروزی تیم است.
سردار آزمون درباره شادی گلش که با نمایش قلب همراه است گفت: این قلب برای خانواده ام است که همیشه در کنارم هستند. همه خانواده ما ورزشکار هستند. خواهرم، مادرم و البته پدرم جز دامادمان ورزشکار هستند.
وی درباره والیبال و بازی کردن آن در کودکی گفت: من در قدیم والیبال بازی می کردم و البته پاسور بودن خیلی سخت است.
آزمون درباره کمک پزشکی به دروازه بان حریف گفت: من بعد از آن صحنه از داور کارت قرمز دریافت کردم که در ادامه بخشیده شد چون من مقصر نبودم و دو هم تیمی به هم خوردند. با توجه به وضعیت بغرنج بازیکن حریف خودم نزدیک رفتم و دقایقی در نقش پزشک در تلاش برای کمک به او بودم.
آزمون درباره علاقه اش به اسب و قیمت اسب هایش گفت: بهتر است درباره قیمت اسب ها نگویم و البته یکی از اسب هایی که هدیه گرفته ام حدود 70 میلیون است.
وی درباره رفاقتش با هم تیمی های تیم ملی گفت: با مهدی طارمی رفاقت خوبی دارم، البته پورقاز هم دوست خوبم در تیم ملی است. حق مهدی طارمی این است که به اروپا بیاید و من صدبار به او گفتم که بیاید. اگر هواداران پرسپولیس الان به من حمله نکنند باید بگویم بارها به او گفته ام به اروپا برود.
مهاجم ملی پوش فوتبال ایران در ادامه پرش های بلندش گفت: من تا 13 سالگی والیبال بازی کردم و با توجه به قدم دوست ندارم بیشتر از این بلندتر شوم و از آن راضی ام. به خوبی سه گام می زنم و بعد از سانتر به سمت توپ حمله می کنم و ضربه می زنم.
وی در ادامه گفت: آقایان دایی و وحید هاشمیان که شما عنوان می کنید بهترین های فوتبال هستند و هیچ وقت نمی توانم خودم را با آنها مقایسه کنم.
آزمون درباره صحبت های فردوسی پور در مورد هماهنگی اش با مهدی طارمی گفت: مهدی زیاد در زمین حرف می زند و این می تواند کمک کند. بازیکن باهوشی است و می توان راحت در کنارش فوتبال بازی کرد.ما اکنون بازیکنان جوانی داریم که می توانند نسل آینده فوتبال ما را بسازد.
وی در مورد حضورش در تیم ملی امید گفت: من با باشگاه قرارداد دارم و آنها باید اجازه حضورم در این بازی ها را بدهند. من و جهانبخش با باشگاه قرارداد داریم و اجازه آنها برای حضورمان نیاز است چون در فیفا دی برگزار نمی شود. خودم خیلی دوست دارم به تیم ملی کشورم کمک کنم و در المپیک نیز حاضر باشم.
آزمون درباره مصدومیت هایش بعد از گل نیز اینطور توضیح داد: خب آن زمان بعد از گل زدن کارم را تمام شده می دانستم و فکر می کردم کافی است و بهتر  است از زمین خارج شوم اما الان اینطور نیست.
آزمون در واکنش به سوال فردوسی پور درباره خاطره اش از اولین بازی اش از او پرسید شما مگر یادت است اولین گزارشت چه زمانی بوده؟ مجری برنامه نود هم با ذکر دقیق اولین گزارش خود در تلویزیون در سال 74 و بازی فوتسال آرارات در زمانی که سردار آزمون تنها یک سال داشت او را وادار به سکوت کرد!


اتفاق عجیب در لیگ جوانان

در اتفاقی عجیب در لیگ جوانان بازیکن تیم ذوب آهن در برخورد با دروازه بان حریف دچار صدمه جدی از ناحیه کلیه می شود اما ناظر بازی مانع از حضور آمبولانس می شود.
باشگاه ذوب اهن با ارائه فیلم و گزارشی از این بازی و صحنه به برنامه نود خواهان بررسی این حرکت شدند. بازیکن مصدوم که در بیمارستان بستری است و همچنین پدرش در این گزارش صحبت هایی انتقادی درباره اتفاقات رخ داده انجام دادند.


لیگ برتر فوتسال

لیگ برتر فوتسال کشورمان همچنان با یکه تازی تیم تاسیسات دریایی در حال پیگیری است و دیگر تیم ها با اختلاف در حال دنبال کردن بازی های پیش روی خود هستند. با این شرایط البته به نظر می رسد تاسیسات دریایی با حضور وحید شمسایی عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.
تاسیسات در این هفته علیرغم شکست سنگین 5 بر یک برابر گیتی پسند همچنان بدون رقیب در صدر جدول حضور دارد و در دیگر دیدار این هفته نیز یاسین پیشروی قم موفق شد تیم شهروند ساری را با شکست بدرقه کند تا خود را همچنان در کورس نگه دارد.


نتیجه نظرسنجی:

نکته جالب توجه عدم اعلام نتیجه نهایی نظرسنجی بود که عادل را به ناهماهنگی های موجود مرتبط دانست. البته تا آخرین لحظاتی که نظرسنجی اعلام شده بود علی کریمی، شماره هشت محبوب فوتبال ایران موفق شد بیشترین آرا را با 71 درصد به خود اختصاص دهد و بعد از او مجتبی جباری نفر دوم این نظرسنجی و البته با اختلافی فاحش و تنها با 6 درصد حضور داشت.

پایان بخش برنامه نود با صحبت های عادل فردوسی پور و پایان یکباره برنامه او شبی عجیب را برای این برنامه رقم زد. جایی که نه آیتم مربوط به دیدار استقلال – سیاه جامگان پخش شد، نه دیدارهای لیگ دسته اول و نه نتیجه نظرسنجی مربوط به انتخاب برترین هافبک هجومی تاریخ فوتبال ایران...

برنامه این هفته در ساعت 2:00 بامداد به پایان رسید.

  • محمد حسینی

نود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی