خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

تراکتورسازی 1 - گسترش 1

دو بازیکن سابق تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد، بازیکنان تاثیرگذار بازی دربی تبریز بودند که توانستند نتیجه این بازی را رقم بزنند.



به گزارش "ورزش سه"، محمد ابراهیمی و خالد شفیعی دو بازیکنی هستند که روزگاری را در تیم حریف به سر می برند، این دو بازیکن به وجود آورنده نتیجه نهایی این بازی بودند که توانستند با گل های خود دربی تبریز را صاحب گل کردند. دیداری که به اندازه یک دربی مهیج، تماشاگران را سر ذوق نیاورد.

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 14:30  ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: البرز حاجی پور            کمک‌ها:  میریعقوب حجتی و یعقوب سخندان
کارت زرد:
دقیقه 55 – مگنو باتیستا از گسترش فولاد
دقیقه 60 –  آگوستو سزار از تراکتورسازی

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی (84 مهران قربان پور)، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، علی حمودی، فردین عابدینی (61 میرهانی هاشمی)، مهدی کیانی، آگوستو سزار، شاهین ثاقبی، ایوب کلانتری و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

گسترش فولاد:
گئورگیف، مصطفی اکرامی، امید نظامی‌پور، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، سامان نریمان جهان (68 – داریوش شجاعیان)، محمد ابراهیمی (90 سیدمحسن حسینی)، شهرام گودرزی (78  محسن حمیدی) و سیدمهدی سیدصالحی.
سرمربی: فراز کمالوند

شرح بازی:

این بازی که دو تیم با حساسیت های ویژه دربی در آن قدم گذاشته بودند تا اواسط نیمه اول اتفاق خاصی را در خود نداشت، گویا دو تیم گل نخوردن را در سرلوحه کار خود قرار داده بودند و به همین در ایجاد خطر روی دروازه حریف موفق نبودند تا اینکه گسترشی ها با حرکت زیبای مهاجم خود توانستند گلزنی کنند و پس از به ثمر رسیدن این گل، بازی زیباتری را شاهد بودیم و تراکتوری ها نیز حملات بیشتری را روی دروازه حریف تدارک دیدند.
هر آنچه که بود نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند تا با تدابیر سرمربیان خود پا به نیمه دوم این بازی بگذراند.
اما در نیمه دوم نیز اتفاق خاصی در نوع بازی تیم ها به وجود نیامد، قلعه نویی همانطور که عنوان کرد به دلیل کمبود بازیکن در ترکیب تیمش نمی توانست انواع مختلف بازی را به نمایش بگذارد و به همین دلیل سرمربی این تیم که از خیلی از بازیکنان این تیم راضی نبود نمی توانست اقدام به تغییر آنها کند تا به نتیجه دلخواه برسد.
بهرحال در این نیمه تنها اتفاق مثبت گل تساوی تراکتورسازان بود تا دربی تبریز به تساوی برسد، دربی که شاید خیلی از هواداران فوتبال در تبریز به آن دل بسته بودند تا دیداری مهیج ببینند اما این اتفاق نیفتاد. با این تساوی تراکتورسازان 26 امتیازی شد و گسترشی ها نیز 22 امتیازی شد.




بهترین بازیکن:

محمد ابراهیمی را می توان در این بازی که هیجان بالایی نداشت را بهترین بازیکن دانست. وی در این بازی هم مانند دیدارهای اخیر تیمش با دوندگی بی امان خود به دنبال ایجاد فضا برای بازیکنان تیمش بود و البته با گل زیبایی که به ثمر رساند توانست تنها امتیاز تیمش را مدیون فرصت طلبی خود کند.

شرح گل ها:

0 – 1 (گسترش فولاد، محمد ابراهیمی، دقیقه 35) بدون شک یکی از زیباترین گل های این هفته را محمد ابراهیمی به ثمر رساند، وی توپ دریافتی به شکلی حرفه ای با سینه استپ کرد و سپس با سر توپ را از مدافع مستقیم خود عبور داد و با ضربه ای دیدنی و دقیق توانست اولین گل این بازی را به ثمر برساند.
1 - 1 (تراکتورسازی، خالد شفیعی، دقیقه 79) پاس بلند ایرانپوریان با عبور بالای سر مدافعان مدافعان گسترش و در حالی که گئورگیف از دروازه بیرون آمده بود نصیب خالد شفیعی شد و وی نیز با پروازی بلند به زیبایی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

اتفاق ویژه:

بی بازیکنی تراکتورسازان را می توان ویژه ترین اتفاق این بازی دانست، در حالی که همیشه تیم ها نام 18 بازیکن را در لیست خود وارد می کنند امیر قلعه نویی فقط 15 بازیکن را به ورزشگاه یادگار امام آورد تا در دربی به میدان بروند. در میان این بازیکنان البته دو بازیکن تیم امید نیز حضور داشتند.

دقایق حساس:

دقیقه 14 – ارسال ایوب کلانتری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر شیرجه ای خالد شفیعی دروازه گسترشی ها را تهدید کرد اما این توپ به بیرون رفت.
دقیقه 20 – ضربه گسترشی از زاویه بسته موقعیت خطرناکی روی دروازه تراکتوری ها ایجاد کرد اما اخباری با عکس العملی زیبا توپ را مهار کرد.
دقیقه 37 – آگوستو سزار توپی را پشت محوطه گسترشی ها از ان خود کرد و شوت غافلگیرانه ای را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 57 – ضربه ایستگاهی تراکتوری ها را ایوب کلانتری به صورت خطرناک به سمت دروازه گسترش فولاد زد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 70 – ضربه محکم شجاعیان لحظاتی پس از ورود به زمین روی دروازه تبریزی ها خطر ایجاد کرد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 71 – با ضربه سر مهاجم تراکتورسازان چیزی تا باز شدن دروازه حریف نمانده بود اما این توپ نیز به بیرون رفت.

  • محمد حسینی

تراکتور سازی

گسترش فولاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی