خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ق.ظ

پیروزی پرگل خانگی یوونتوس مقابل ورونا

دیدار تیم های یوونتوس و هلاس ورونا لحظاتی پیش با نتیجه 3-0 به سود یوونتوس خاتمه یافت تا این تیم موقتا به رده دوم جدول صعود کند.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تیم چهارم جدول سری آ ایتالیا، در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم ته جدولی هلاس ورونا بود. یوونتوسی ها که شروع ضعیفی در این فصل داشتند، توانسته بودند به یمن بردهای پیاپی اخیر، خود را به رده های بالای جدول برسانند و با روحیه ای بالا مقابل ورونا قرار گرفتند.

یووه با حمایت هواداران پرشورش، از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و خیلی زود در دقیقه 8 به گل رسید. پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی این فصل یووه، از روی یک ضربه کاشته و به زیبایی هر چه تمام تر توپ را به قعر دروازه ورونا رساند تا بیانکونری ها 1-0 پیش بیفتند.

یووه تا پیش از رسیدن به گل دوم، یکی دو فرصت خوب دیگر را نیز با درخشش دروازه بان ورونا از دست داد اما سرانجام دقیقه 45 روی ضربه سر بونوچی به گل دوم نیز دست یافت. این بار نیز دیبالا در متن گل قرار داشت و روی ارسال زیبای او از جناح چپ بود که بونوچی توانست با ضربه سری دقیق، حساب کار را 2-0 کند. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز با حملات یوونتوس شروع شد و ورونا که با دو گل از میزبانش عقب بود توان لازم برای کم کردن فاصله را نداشت. یووه با میدان داری مارکیزیو و نفوذ های خوب الکس ساندور از چپ، فشار روی دروازه ورونا را در نیمه دوم نیز حفظ کرد تا اینکه دقیقه 81 موفق به زدن گل سوم خود شد.

پل پوگبا با یک پاس عمقی دقیق، سیمونه زازا که به تازگی بجای موراتا وارد زمین شده بود را با دروازه بان ورونا تک به تک کرد و او نیز با خونسردی و پس در دریبل گولینی، موفق شد توپ را وارد دروازه کند تا یووه 3-0 پیش بیفتد. این نتیجه تا پایان کار باقی ماند و یوونتوس با کسب این سه امتیاز، 36 امتیازی شد و موقتا به رده دوم صعود کرد.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی