خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ق.ظ

توقف خانگی سیتی مقابل اورتون

دو تیم سیتی و اورتون، دقایقی پیش در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم از ابتدا بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و این روند تا اواخر نیمه اول ادامه داشت و پس از آن، سیتی تیم برتر میدان بود ولی آنها نتوانستند از این برتری استفاده کنند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه اول با فشار اورتون آغاز شد و آنها رفته رفته خود را به دروازه حریف نزدیک کردند. بعد از گذشت دقایقی ، سیتی توانست خود را از زیر فشار خارج کرده و حملاتی نیز روی دروازه تیم هاوارد ایجاد کرد. لئون عثمان، هافبک اورتون، نقش کلیدی در این نیمه برای تافی ها ایفا کرد و به نظر مارتینز روی او حساب ویژه ای باز کرده بود. با این حال، با وجود کش و قوس های فراوان، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم با برتری سیتی شروع شد. شاگردان پیگرینی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند بازی خود را به حریف تحمیل کنند. تیم هووارد با چندین عکس العمل خوب، مانع گلزنی سیتیزن‌ها شد و این روند تا اواخر نیمه ادامه پیدا کرد. اورتون که دل به ضد حمله ها بسته بود، نتوانست از این تاکتیک خود نیز کاری از پیش ببرد و بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی