خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

پیروزی پرگل یوونتوس در خانه اودینزه

دیدار تیم های اودینزه و یوونتوس لحظاتی پیش با نتیجه 4-0 به سود یوونتوس خاتمه یافت تا بانوی پیر بار دیگر به رده دوم و بالاتر از اینتر باز گردد.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از برد شیرین خارج از خانه برابر سامپدوریا، در اولین بازی دور برگشت سری آ، به زمین اودینزه آمده بود؛ تیم سیزدهم جدول سری آ که هفته گذشته به کارپی بازی را 2-1 باخته و روحیه چندان مناسبی نداشت. یووه برای ثبت دهمین برد متوالی و بازپس گرفتن رده دوم، انگیزه فراوانی داشت.

بازی را اودینزه کمی بهتر آغاز کرد و دقیقه 3 بازی می توانست روی ضربه سر ترئائو به گل برسد اما بوفون برای مهار این توپ مشکلی نداشت. یووه پس از این خطر جلو کشید و در دقیقه 15 به گل اول خود دست یافت.

دیبالا، ستاره آرژانتینی این فصل یووه، روی یک ضربه آزاد موفق شد کارنزیس را مغلوب کرده و یووه را پیش بیندازد. سه دقیقه بعد نوبت به خدیرا رسید تا روی یک ضربه کرنر و با ضربه سری دقیق، گل دوم بیانکونری ها را وارد دروازه اودینزه کند.

دقیقه 25 بازی، دانیلو، مدافع اودینزه به دلیل خطای آشکار روی بازیکن یووه از بازی اخراج شد و یک پنالتی را نصیب یووه کرد. دیبالا این پنالتی را با پای چپ و خلاف جهت دروازه بان به گل سوم یوونتوس بدل کرد تا پس از تنها 26 دقیقه از گذشت بازی، یوونتوس 3-0 از اودینزه پیش بیفتد.

این پایان کار نبود چون دقیقه 42 الکس ساندرو روی یک حرکت انفرادی از چپ و با ضربه ای که چندان محکم نبود اما زاویه مناسبی داشت، موفق شد چهارمین گل یووه را وارد دروازه میزبان نگون بخت کند تا نیمه اول با برتری 4-0 یووه به اتمام برسد.

نیمه دوم در مقایسه با نیمه اول کم حادثه تر بود. اودینزه که یک یار کمتر داشت کاملا به لاک دفاعی رفت و بازیکنان یووه هم انگیزه گلزنی نیمه اول را از دست داده بودند. دیبالا و موراتا دوبار در دقایق 55 و 68 صاحب موقعیت گلزنی شدند اما هر دو بار این کارنزیس، دروازه بان اودینزه بود که مانع به ثمر رسیدن گل پنجم یووه شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی روز دروازه ها رخ نداد تا یوونتوس با این پیروزی 42 امتیازی شده و به رده دوم بازگردد.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی