خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

هازارد، اولین خروجی احتمالی چلسی

روزنامه سان مدعی شد که ادن هازارد، ستاره چلسی احتمالا اولین بازیکنی از این تیم خواهد بود که در صورت عدم کسب سهمیه توسط آبی ها در پایان فصل، استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی، یک نیم فصل بسیار ضعیف را سپری کرد که باعث اخراج مورینیو و حضور گاس هیدینک روی نیمکت شد. با این حال، به نظر نمی‌رسد حضور هیدینک نیز شرایط را متحول کرده باشد و مشکلات چلسی هر چند کمتر ولی همچنان پابرجاست.
رئال مادرید، مشتری پروپا قرض ادن هازارد است که با توجه به احتمال محرومیت آنها از خرید بازیکن،‌ممکن است در تابستان تمام تلاششان را برای جذب هازارد انجام دهند. همچنین پاری سن ژرمن نیز یکی دیگر از مشتریان اوست که مدت‌هاست قصد جذب ستاره بلژیکی را دارد.
به علاوه تیبو کورتوا، دیگو کاستا و اسکار نیز در لیست خرید دیگر تیم‌ها مثل اتلتیکو قرار دارند که البته اتلتیکو نیز مثل رئال با محرومیت روبرو خواهد شد و احتمالا در تابستان خریدهای زیادی داشته باشد.

  • محمد حسینی

هازارد

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی