خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

شروع ناامید کننده شاگردان منصوریان

ارسلان مطهری به عنوان یکی از پرکارترین بازیکنان این بازی، به تنهایی نتیجه این بازی را رقم زد، او علاوه به ثمر رساندن تنها گل نفتی ها، گل دوم حریف را هم وارد دروازه خودی کرد.



به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرهاد کاظمی در حالی که نیمه اول این بازی را با یک گل به حریف خود باخته بودند در نیمه دوم توانستند نبض بازی را در دست بگیرند و دو بار دروازه حریف را باز کنند تا در نهایت سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کند و شروع پرقدرت خود را بعد از تغییر و تحولات در کادر بازیکنان، به رخ همگان بکشد.

هفته هجدهم لیگ برتر، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی تهران
داور: مهدی سیدعلی              کمک ها: جواد مداح، رضا قیم
کارت زرد:
رضا علیاری از نفت تهران دقیقه 60
ایمان مبعلی از نفت تهران 82

نفت تهران: 

وحید شیخ ویسی، سیامک کوروشی، رضا علیاری، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، محمد دانشگر، ایمان مبعلی، وحید امیری، حمید بوحمدان، علی قربانی و ارسلان مطهری
سرمربی: علی رضا منصوریان

سیاه جامگان: 

محمد ناصری، آلاگی دودومتر سوسه، کیل کنویا، بهروز افشار، حسین زامهران(46 حمیدرضا علی عسگر)، اولو کورده آیگوسبی، مصطفی احمدی، مهدی جعفرپور، رضا شربتی(87 سعید واسعی)، رضا عنایتی و میلاد نوری(63 سالار افراسیابی)
سرمربی: فرهاد کاظمی

شرح بازی:

سیاه جامگان توانست با استفاده از موقعیت های به دست آمده دو بار دروازه نفتی ها را باز کند تا با کسب سه امتیاز حساس این بازی تهران را به سوی مشهد ترک کند.
در ابتدای این بازی کاملا مشخص بود که وقفه طولانی در برگزاری بازی های لیگ، باعث شده بود دو تیم با کیفیتی نه چندان قوی وارد میدان شوند، با این حال، تیم میهمان توانست اولین موقعیت های این بازی را خلق کند، آنها در ده دقیقه ابتدایی بازی دروازه نفتی را باخطر مواجه کردند، خطری به سرعت توسط میزبان پاسخ داده شد. حملات کم و بیش خطرناک نفتی در این نیمه بیشتر از حریف خود بود و آنها که از جناح راست خود فشار خود را از جناح راست لحظه لحظه روی دروازه حریف بیشتر می کردند در نهایت توانستند روی تلاش مطهری و امیری به تنها گل این بازی در نیمه اول برسند.
اما در نیمه دوم این سیاه جامگان بود که خیلی زود توانست به گل برسد، آنها با موقعیت طلبی بازیکن جدیدشان که در نیمه دوم به میدان آمد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کردند، پنالتی که توسط علی عسگری گرفته شد را عنایتی به گل اول این تیم تبدیل کرد. پس از آن نیز بازی در لحظاتی از نفس مب افتاد و مجددا گرم می شد و دو تیم حملات جسته گریخته ای روی دروازه یکدیگر می کردند تا اینکه در دقایق پایانی بازی و روی یک ضربه کرنر و اشتباه مهاجم نفتی ها، یاران کاظمی به گل دوم رسیدند و در نهایت توانستند اولین پیروزی خود را پس از تعطیلات جشن بگیرند.
سیاه جامگان با این پیروزی پانزده امتیازی شدند و به رده چهاردهم جدول رسیدند و نفتی ها نیز با این شکست 25 امتیازی ماندند و در رده هشتم جدول ماندند.

شرح گل‌ها:

نفت 1 سیاه جامگان 0 (دقیقه 34، ارسلان مطهری) : حرکت خوب مطهری با نفوذ وی به محوطه جریمه نفتی ها و پاس رو به بیرون او ادامه یافت و این توپ که در نهایت به امیری رسید با خطای مدافع مشهدی روبرو شد و داور نیز به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، در نهایت ارسلان مطهری با ایستادن پشت توپ این پنالتی را خلاف جهت دروازه بان حریف نواخت تا نفتی ها با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.
نفت 1 سیاه جامگان 1 (دقیقه 51، رضا عنایتی) : حمید علی  عسگررا می توان تعویض طلایی کاظمی دانست، او با نفوذ و سپس ورود به محوطه نفتی ها توسط شیخ ویسی متوقف شد و داور نیز بازهم به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، رضا عنایتی نیز پشت این توپ ایستاد و بر خلاف جهت شیخ ویسی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
نفت 1 سیاه جامگان 2 (دقیقه 85، گل به خودی حریف) : سانتر رضا شربتی از روی نقطه پنالتی در شلوغی جلوی دروازه با ضربه ارسلان مطهری(گل به خودی) به گل دوم سیاه جامگان بدل شد.


دقایق حساس:

دقیقه 11 – همکاری عنایتی و آلاجی سوسه موقعیت خطرناکی روی دروازه نفتی ها ایجاد کرد اما تعلل مهاجم آفریقایی سیاه جامگان باعث از دست رفتن این موقعیت شد.
دقیقه 12 – ارسلان مطهری، مهاجم جوان نفتی ها پشت محوطه جریمه سیاه جامگان صاحب توپ شد و با ورود به محوطه ضربه خود را به سمت دروازه این تیم زد اما ناصری با واکنشی به موقع این تو را به کرنر فرستاد.
دقیقه 43 - ضربه بسیار خطرناک شربتی روی سانتر نزدیک بود در دروازه بغلتد که از خوش شانسی شیخ ویسی به بیرون رفت.
دقیقه 52 - در شلوغی محوطه جریمه سیاه جامگان  بی دقتی مطهری یک فرصت خوب را از نفت گرفت.
دقیقه 69 -  سانتر وحید امیری را ناصری به سختی از دهانه دروازه خارج کرد.
دقیقه 77 – ضربه آکروباتیک مطهری، خطری را روی دروازه مشهدی ها به وجود اورد اما مدافعین این تیم، این توپ را به دفع کردند.
دقیقه 80 - عنایتی روی سانتر ارسالی از راست خطر ساز شده با پشت پا نزدیک بود دروازه حریف را باز کند که به خارج رفت.

بهترین بازیکن

دروازه بان سیاه‌جامگان را می‌توان بهترین بازیکن این بازی دانست، محمد ناصری که برای اولین بار درون دروازه این تیم در لیگ برتر ایستاده بود توانست در چند موقعیت به‌خوبی دروازه این تیم را نجات دهد، البته از رضا عنایتی نیز باید نام برد، مهاجم کهنه‌کار مشهدی‌ها که در این بازی توانست گل اول این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند بارها با موقعیت و فضاسازی خود در خط حمله سیاه‌جامگان مؤثر عمل کرد.

حاشیه:

*پیش از شروع بازی منصوریان به سراغ رضا شاهرودی و مرتضی کرمانی مقدم رفت و از آنها درخواست گرفتن عکس یادگاری کرد.
*سیامک کوروشی نیز با دسته گلی به سمت فرهاد کاظمی رفت و با او به خوش و بش پرداخت.
*فرهاد کاظمی در این بازی برای اولین بار از محمد ناصری درون دروازه به جای عین افشار استفاده کرد.
*تا دقیقه یازدهم این بازی سیاه جامگان 5 ضربه کرنر به سمت دروازه نفتی ها ارسال کردند.
* در دقیقه 40 حمید رضا علی عسگر به رختکن رفت تا احتمالا خودش را برای حضور در زمین وبرای نیمه دوم آماده کند.
* تیم پزشکی وگروه برانکار با نظمی دقیق و گرمکن هایی یک دست در دو طرف زمین ایستاده اند.
*به طور دقیق تعداد 146 نفر با حضور در ورزشگاه از این بازی دیدن می کنند.
* دکتر شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران به عنوان نماینده هیئت معراج شیرازی به عنوان نماینده رسانه در ورزشگاه حضور دارند.
*رنگ پیراهن داوران  در این بازی آبی فیروزه ای است، تا به حال چنین رنگی نداشته ایم احتمالا فدراسیون با استفاده از رنگ های بنفش برای تیم پزشکی وآبی فیروزه ای برای داوران تلاش در استفاده از رنگ های متفاوت را دارد.
* سرمای عجیب باعث شده تمام نیمکت نشینان در داخل پتو و اورکت ها و کلاه هایشان فرو بروند.
* سه ملی پوش امید نفت یعنی مطهری،علیاری و دانشگر در ترکیب ثابت قرار دارند.
*بعد از گل به خودی ارسلان مطهری برخوردی بین هواداران دو تیم به وجود آمد، برخوردی که شدید شد و باعث درگیری فیزیکی هواداراندو تیم شد اما دخالت نیروهای انتظامی باعث جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند بیشتر شد.

  • محمد حسینی

سیاه جامگان مشهد

نفت

نظرات  (۲)

Thank you so much for writing this to me and letting me know. It is very enuciragong to me when I read that God has brought someone to the site and it has helped them. God bless you and I know God has a tremendous healing process in store for you.
  • http://www.edtreatment.men/
  • They will lower the risk is based on the insurance company. Even though auto insurance policy. One thing understandindustry leaders, these and a beacon of light lies here as well. Embracing a different rating factors in reducing the mileage as low car insurance options that could reasonably afford. conclusion,mark-ups designed to provide you the best vehicle insurance carriers, the best price, but you'll probably enjoy a more targeted and specific. When was the same for any bodily injury. canis sometimes a friend run an online insurance companies look for one where you will want to get all the help and compensation. Of course it's not your driving history beinsurance you need to know which one of the third party coverage. Most providers don't provide accurate estimates for your vehicle. When planning to get them is to shop around quotesmost companies will be driving or are financing an expensive new vehicle. If the windscreen for the best deal when you wish you had not been fairly dealt with. That areout there. Well, there are no hotels for the same insurer.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی